لیگ امسال جذابیت بیشتری پیدا کرده است

یخچالی: برای صعود به المپیک بدون شانس نیستیم/ باوئرمن به تیم ملی کمک می‌کند

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۰۰۱
یخچالی: برای صعود به المپیک بدون شانس نیستیم/ باوئرمن به تیم ملی کمک می‌کند
ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام انتخاب مجدد درک باوئرمن برای هدایت تیم ملی را به سود بسکتبال ایران دانست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهنام یخچالی درباره لیگ حرفه‌ای بسکتبال گفت: لیگ امسال طوری است که از قبل نمی‌توان بازی‌ها را پیش‌بینی کرد و گفت کدام تیم برنده خواهد بود، لیگ جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

گادر رأس تیم ملی کشورمان افزود: در تیم پتروشیمی از کادرفنی تا بازیکنان همه تغییر کرده‌اند و فقط من و میثم میرزایی در ترکیب باقی مانده‌ایم. از 5 بازی 2 باخت داشته‌ایم که به دلیل تازه وارد بودن و ناهماهنگی بازیکنان است. از طرفی مهران شاهین طبع، سرمربی تیم پتروشیمی هم در دورانی که لیگ آغاز نشده در اختیار تیم ملی بود بنابراین نتوانستیم هماهنگی لازم را به دست آوریم، اما با گذشت زمان هماهنگ خواهیم شد و بهتر عمل خواهیم کرد.

یخچالی در پاسخ به این‌که ‌آیا حضور شاهین طبع به عنوان کمک مربی تیم ملی در رأس پتروشیمی به این تیم کمک خواهد کرد، گفت: شاهین طبع در تیم ملی کمک مربی است و در پتروشیمی سرمربی بنابراین نوع کارش متفاوت خواهد بود، اما به هرحال او مربی بزرگی است که من دوست داشتم کار کردن با او را تجربه کنم؛ الان هم به جوان‌هایی مثل من کمک زیادی می‌کند.

گادر رأس تیم ملی درمورد انتخاب مجدد باوئرمن به عنوان سرمربی تیم ملی و قرارداد 4 ساله با وی اظهار داشت: مربی خیلی بزرگ و انتخاب او به سود بسکتبال است. برای جام ملت‌های آسیا 2 ماه کار کردن با باوئرمن خیلی کم بود، اما در همان وقت کم هم تحولات خوبی در تیم به وجود آورد، اما الان 4 سال زمان دارد برای این‌که به بسکتبال ایران کمک زیادی کند و این خیلی خوب است.

یخچالی همچنین درباره شانس ایران در مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: نمی‌توان گفت شانس داریم چون کار سختی است، اما بدون شانس هم نیستیم. نباید از پیش باخته به میدان برویم، نگاهمان به این رقابت‌ها باید بازی تدارکاتی باشد چون این رقابت‌ها برایمان شانسی است تا با کشورهایی که در بسکتبال صاحب سبک هستند بازی و تجربیات خوبی کسب کنیم.

نظر شما