یک تغییر ۱۸۰ درجه

کرار استقلالی می ماند!

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۳:۵۴
کد خبر: ۳۴۰۱۸۹
کرار استقلالی می ماند!
جاسم کرار بازیکنی که از سوی باشگاه استقلال اخراج شده بود دوباره به اردوی این تیم برمی گردد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از مصاحبه افشارزاده که کرار دیگر در این تیم جایی ندارد، مدیر برنامه این بازیکن فیلم این مصاحبه را ضبط و در حال ترجمه آن برای فیفا و طرح شکایت بود که خبر رسید باشگاه استقلال از مواضع خود کوتاه آمده و کرار می تواند بعد از همراهی تیم ملی عراق، به اردوی این تیم برگردد.

بی شک اگر کرار به فیفا شکایت می کرد باشگاه استقلال باید کل مبلغ قرارداد این بازیکن را به او پرداخت می کرد چون افشارزاده رسما و در مصاحبه تلویزیونی گفته بود کرار اخراج است و طبق قوانین حرفه ای انضباطی وقتی باشگاهی مربی و بازیکنی را اخراج می کند باید مبلغ قرارداد مربی یا بازیکن را به صورت تمام و کمال پرداخت کند.

کرار می گوید این فصل هیچ بی انضباطی نداشته  و اعتراض او به عدم دریافت دستمزد است. بر خلاف آنچه که باشگاه استقلال می گوید کرار مدعی شده پولی که این فصل به او داده اند کمتر از 50 میلیون تومان بوده در حالی که دیگر بازیکنان 20 تا 30 درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. با همه اوصاف و با توجه به اینکه پرویز مظلومی به وجود این بازیکن نیازمند است و از آنجایی که باشگاه استقلال در صورت اخراج کرار باید بیش از یک میلیارد تومان پول بی زبان را به حساب این بازیکن واریز کند کرار به زودی به اردوی آبی ها برمی گردد. این طوری دستکم باشگاه استقلال به بازی کرار پول می دهد نه به عدم حضور کرار و بازی نکردنش.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز