تصویب دو پیشنهاد اصلاحی برای فرایند انتخابی تیم‌های ملی کشتی

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۵:۳۴
کد خبر: ۳۴۰۴۸۷
تصویب دو پیشنهاد اصلاحی برای فرایند انتخابی تیم‌های ملی کشتی
دو پیشنهاد اصلاحی فرایند انتخابی تیم ملی در سال 95-94 در جلسه امروز شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به تصویب رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این نشست برای بررسی برنامه های فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سال 95 برگزار شد.

در این جلسه برنامه های مذکور با توجه به اعلام تقویم سال 2016 میلادی اتحادیه جهانی و بعد از ارایه توضیحات در مورد برنامه های فنی که از سوی کادرهای فنی ذیربط ارایه شده بود، به تصویب شورای فنی تیم های ملی رسید. این برنامه ها متعاقبا باید در سمینار هیات های کشتی استان ها مطرح و به تصویب برسد.

همچنین در این نشست دو پیشنهاد اصلاحی مطرح شده در یازدهمین سمینار هیات های کشتی استان ها در مورد فرآیند انتخاب تیم های ملی در سال فنی 95-94 مطرح شد و به تایید شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی رسید که این اصلاحات به شرح زیر است:

1- پیشنهاد هیات های کشتی استان های کشور مبنی بر پذیرش نفر سوم مسابقات آسیایی قطر 2016 در رقابت های جام تختی (انتخابی مرحله اول تیم ملی) مورد تایید شورای فنی نیز قرار گرفت.

2- با توجه به اهمیت کسب سهمیه برای حضور کشتی گیران ایرانی در رقابت های المپیک 2016، در وزن های که در کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های قهرمانی سال 2015 موفق به کسب سهمیه نشده اند، کادر های فنی تیم های ملی می توانندبرای آماده سازی کشتی گیران در صورت لزوم صرفا در هر یک از وزن های فاقد سهمیه ، فقط یک کشتی گیر را از جمع کشتی گیران مجاز به شرکت در جام بین المللی تختی، از حضور در جام بین المللی مذکور معاف کنند. تا این کشتی گیران بر اساس برنامه ای مشخص و از طریق حضور در سایر رقابت های تدارکاتی ، شرایط آمادگی جسمی و روانی لازم را برای حضور در رقابت های گزینشی به دست آورند.

کشتی گیر منتخب کادر فنی در صورت کسب سهمیه در رقابت های گزینشی به صورت مستقیم در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت خواهد کرد.

تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم و فرنگی در وزنهای 59، 66 و 130 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک نشده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز