ترابیان خبر داد؛

شرکت جوما یا آل اشپورت اسپانسر تیم ملی می‌شوند

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۳:۱۷
کد خبر: ۳۴۰۷۳۸
شرکت جوما یا آل اشپورت اسپانسر تیم ملی می‌شوند
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال از عقد قرارداد اسپانسرینگ پیراهن تیم های ملی خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی گفت: عصر روز گذشته نشستی را با اعضای کمیته بازاریابی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار کرده و در خصوص اسپانسر برای پیراهن تیم های ملی و سازمان لیگ برتر فوتبال به بحث و بررسی پرداختیم.

وی گفت: با توجه به اینکه مسابقات تیم های ملی در سطوح مختلف به طور دائم در جریان بوده و اردوهای متفاوتی در حال برگزاری است، طبق استانداردهای فدراسیون و کیفیت لباس های تولید شده که مد نظر سرمربی تیم ملی فوتبال است، اقدام به انتخاب اسپانسر کنیم. تولید کنندگان متفاوتی در آسیا وجود داشتند که پیشنهادات مختلفی را مطرح کرده و با توجه به اینکه ایران به عنوان تیم اول آسیا است، باید از لباس هایی استفاده کند که طبق استاندارهای مد نظر فدراسیون باشد. 
 
دبیر کمیته بازاریابی افزود: دو تولید کننده مد نظرمان، البسه های خود را به عنوان نمونه در اختیارمان گذاشتند و حتی تولیدات دیگر کشورهایی که بر عهده داشتند را برایمان ارسال کردند و طبق البسه های ارسالی، مقرر شد تا محمد درخشان به عنوان نماینده کمیته بازاریابی در انتخاب و عقد قرارداد نهایی با اسپانسر اقدامات نهایی را انجام دهد. 
 
وی افزود: تولید کننده اسپانیایی(شرکت جوما) و تولید کننده آلمانی(آل اشپورت) دو شرکتی هستند که مد نظرمان بوده و درخشان ماموریت دارد تا اقدامات نهایی را در ارتباط با این قرارداد طبق استانداردها و خواسته های فدراسیون فوتبال انجام دهد.
 
وی درباره شرایط پیشنهادی اسپانسرهای پیراهن های تیم های ملی گفت: شرایط پیشنهادی اسپانسر تقریبا با هم همخوانی دارد. دوره قرارداد، میزان لباس های رایگانی که در اختیارمان قرار می دهند و درصد تخفیفی که در البسه های تیم های ملی وجود دارد، در هر دو اسپانسر تقریبا یکسان است.
 
ترابیان در ادامه در خصوص پیشنهادی که محمدرضا ساکت، عضو کمیته بازاریابی و نماینده سازمان لیگ در خصوص قرارداد مزایده جدید تبلیغات محیطی سازمان لیگ برتر مطرح کرده بود، گفت: با توجه به اینکه قرارداد جاری سازمان لیگ برتر با اسپانسر مربوطه رو به اتمام است و باید به فکر عقد قرارداد جدید از هم اکنون بود. در همین راستا قرار شد تا یک مزایده عمومی و قانونی برگزار شود که در این مزایده بتوان اسپانسر آیند سازمان لیگ برتر را انتخاب کرد.
 
وی درباره شرایط مزایده برای اسپانسر جدید سازمان لیگ گفت: مدت قرارداد دو سال است، به شکل عمومی باید برگزار شود و شرکت کنندگان باید مبلغی مورد نظر سازمان لیگ و کمیته بازاریابی را به عنوان ضمانت نزد سازمان لیگ برتر بگذارند. ضمن اینکه قیمت پایه ای که در این جلسه با نظر اعضا به تصویب رسید هم باید مد نظر شرکت کنندگان باشد.
 
دبیر کمیته بازاریابی در پایان در خصوص مجوز به سازمان لیگ در راستای انتخاب اسپانسر خبر داد و گفت: این مجوز شامل 5 مورد زیر است:
اسپانسر توپ (توپ مد نظر برای مسابقات لیگ برتر)، اسپانسر جهت مراسم پایانی رقابتهای لیگ برتر، اسپانسر جهت مراسم مسابقات حذفی، اسپانسر جهت برگزاری جشن برترین ها و اسپانسر جهت قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز