ایران ۳۱-۲۷ ژاپن؛

پیروزی شاگردان عرفان مقابل سامورایی‌ها

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۱:۰۵
کد خبر: ۳۴۱۰۰۱
پیروزی شاگردان عرفان مقابل سامورایی‌ها
تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر ژاپن به پیروزی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی هندبال ایران با هدایت عرفان اسماعیلاجیچ از ساعت 15:30 امروز در سومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی قطر برابر ژاپن قرار گرفت. ملی‌پوشان هندبال ایران در این مسابقه با نتیجه 31 بر 27 برابر ژاپن پیروز شدند تا جمع امتیازهای شاگردان عرفان به عدد 6 برسد. نیمه اول این مسابقه با نتیجه 15 بر 14 به سود ژاپن خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی هندبال ایران امروز با ترکیب سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور، محمدرضا رجبی، میلاد مسائلی، شاهو نصرتی، سجاد استکی، پویا نوروزی‌نژاد، سید علیرضا موسوی، دانیال کومایش‌نژاد، الله‌کرم استکی، مهدی موسوی، سلامان بربط، سعید حیدری‌راد، محسن بابا صفری، مهرداد صمصامی و افشین صادقی مقابل ژاپن به میدان رفت. از نکات قابل توجه حضور سعید برخورداری و لژیونرهای کشورمان سید علیرضا موسوی و الله کرم استکی در این ترکیب است.

این دیدار را یوناس الیاسون و آنتون پالسون از ایسلند قضاوت کردند.

پیش از این تیم ایران در بازی نخست خود با نتیجه 39 بر 31 از سد عمان گذشته بود و در بازی دوم خود هم با حساب 33 بر 18 از سد ازبکستان گذشت. این در حالی است که ژاپنی‌ها در دو بازی قبلی خود عربستان را شکست داده بودند و مغلوب قطر شده بودند.

در این رقابت‌ها که تا 6 آذر ادامه دارد 11 تیم برتر آسیا در دو گروه رقابت می‌کنند. در نهایت تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌هاى دوم و سوم به مرحله نهایى انتخابى المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز