هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

پنجمین برد سه امتیازی بانک سرمایه

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۴۱۰۲۵
پنجمین برد سه امتیازی بانک سرمایه
تیم والیبال بانک سرمایه در هفتمین مسابقه خود در لیگ برتر به پنجمین برد سه امتیازی خود دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته هفتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز  با شش دیدار پیگیری شد.

تیم های بانک سرمایه و آلومینیوم المهدی هرمزگان در دیدار خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و تیم میزبان سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا پنجمین پیروزی خود را کسب کند. بانک سرمایه با این برد 15 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

تیم آلومینیوم المهدی در سه ست متوالی و با نتایج 29 بر 27، 25 بر 18 و 25 بر 19 مغلوب بانک سرمایه شد تا همچنان با پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی بماند.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در ابتدای این مسابقه از شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد نظری افشار، لوکاس توماس و فرهاد ظریف (لیبرو) به عنوان ترکیب ابتدایی مسابقه استفاده کرد.

حامد باقرپور، مسعود رمضانی، محمد باقری، صمد اکبری، علیرضا جلالی، علیرضا نصر اصفهانی و ناصر رحیمی پناه (لیبرو) نیز بازیکنان آغاز کننده تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در مقابل بانک سرمایه بودند.

این دیدار 400 تماشاگر داشت و دو بازیکن بانک سرمایه کارت گرفتند. عادل غلامی و محمد موسوی به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد و کارت قرمز از داور اول مسابقه گرفتند.

امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال ناظر این مسابقه بود و محسن ترابی و مجتبی بیداریان به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نظر شما