هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو

پاس قوامین به صدر جدول رسید

۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۵:۳۵
کد خبر: ۳۴۱۴۱۹
پاس قوامین به صدر جدول رسید
هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندوی مردان، با 5 مبارزه در خانه تکواندو برگزار و تیم های پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو و شهرداری ورامین در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا هفته سوم و چهارم از دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان-بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه پانصد شهید تکواندو کشور، با برگزاری 5 مبارزه در خانه تکواندو پیگیری شد و در پایان تیم پاس قوامین با 3 مبارزه و کسب 7 امتیاز یک پله صعود کرد و به صدر جدول رده بندی رسید.

باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو با 3 بازی و کسب 6 امتیاز و تفاضل 10 از رده هفتم به رده دوم نقل مکان کرد و شهرداری ورامین که در این دو هفته مبارزاتش معوقه شد، با 6 امتیاز و تفاضل 6 از 2 بازی در رده سوم جای گرفت.

تیم‌های شهدای ساری (4 امتیاز و تفاضل 4)، لوازم خانگی کن (4 امتیاز و تفاضل 2-)، گیتی پسند اصفهان (4 امتیاز و تفاضل 2-)، دانشگاه آزاد (3 امتیاز و تفاضل 6)، سونیا (3 امتیاز و تفاضل 8-) و هیات تکواندو استان قزوین (بدون امتیاز) به ترتیب چهارم تا نهم هستند.

 

هفته سوم:

سونیا 6 – هیات تکواندو استان قزوین 2

لوازم خانگی کن 1 – یاسین پیشرو 7

پاس قوامین (استراحت)

 

هفته چهارم:

گیتی پسند 6 – سونیا 2

هیات تکواندو استان قزوین 1 – یاسین پیشرو 7

لوازم خانگی کن 4 – پاس قوامین 4

شهدای ساری (استراحت)

 

باتوجه به اینکه ملی پوشان اجازه مبارزه در هفته سوم و چهارم را نداشتنند، مبارزه تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهرداری ورامین و دو تیم شهدای ساری و دانشگاه آزاد از هفته سوم و مبارزه دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین از هفته چهارم معوقه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز