نفتی ها خیلی وقت تلف می کردند

استیماچ: چمن فولادشهر من را عصبانی کرد

۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۴:۱۱
کد خبر: ۳۴۱۴۹۸
استیماچ: چمن فولادشهر من را عصبانی کرد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از دیدن زمین چمن ورزشگاه فولادشهر عصبانی می شوم.

ایگور استیماچ از مدیریت باشگاه سپاهان تشکر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استیماچ بعد از برد تیمش مقابل نفت، در نشست خبری گفت: از این بردی که به دست آوردیم بسیار خوشحالم. ما بازی خیلی سختی را بردیم. بازی کردن مقابل نفت برای هر تیمی سخت است و خوشحالم که آن‌ها را شکست دادیم.

وی افزود: خوشحالم که هواداران را خوشحال کردیم چرا که آنها تا آخرین دقایق بازی پشت‌سر ما بودند و از ما حمایت کردند و این حمایت‌ها هم در نهایت جواب داد. دیروز هم گفتم که اگر از من بپرسند با چه تیم‌هایی می‌خواهید بازی کنید من تیم نفت را آخرین تیم می گویم چرا که آنها تیمی جوان و سخت‌کوش هستند که در خط دفاع و ضدحملات خوب عمل می‌کنند. آنها 5 بازیکن سرعتی در جلوی زمین دارند که به ما فشار زیادی وارد کردند.

سرمربی سپاهان با اشاره به وقت تلف کردن بازیکنان نفت، گفت: با این همه نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم آن است که بازیکنان حریف هر 5 دقیقه یک بار خود را روی زمین می‌انداختند و وقت را تلف می‌کردند و این مسئله کار را برای ما مشکل کرده بود البته برای ما کسب سه امتیاز مهم بود. هر چند که تیم نفت را تیمی دیدم که می‌تواند تا پایان بازی‌ها امتیازات زیادی را برای خود کسب کند. با این همه بازی امروز برای ما  تمام شد و ما 4 روز دیگر باید در جام حذفی بازی کنیم. در این بازی ما شایسته پیروزی بودیم و از همه هواداران، کادر فنی و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که من را برای سرمربی سپاهان انتخاب کردند تا در این تیم باشم.

استیماچ درباره دو تیمه متفاوت تیمش گفت: در بین دو نیمه چیز خاصی به بازیکنان نگذشت فقط به آنها گفتم که مواظب باشید عصبی نشوید چرا که بازیکنان حریف وقت زیادی تلف می کنند. در نیمه اول بازیکنان وقتی پاس می‌دادند حرکت نمی‌کردند اما از آنها خواستم که به محض دادن پاس سریع حرکت کنند و چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه کردیم تا کیفیت بازی بالاتر برود.

وی درباره عملکرد عبدالله کرمی و هادی عقیلی دو مدافع سپاهان افزود: به نظر من کرمی بهترین بازیکن این بازی بود چرا که ساده و خوب بازی می‌کند و همه وظایفی که از او خواستیم را درست انجام داد و تنها یک بار در دفع توپ اشتباه کرد که البته به دلیل کیفیت پایین زمین فولادشهر نباید انتظار زیادی هم داشت اما او در دفاع راحت بازی کرد درباره هادی عقیلی هم باید بگویم که او هم یکی از بهترین‌ها بود اما شاید این دو نفر بازی عالی نداشتند اما معتقدم وقتی به خاطر زمین خراب بازیکنان مجبورند سرشان بیشتر پایین باشد بهتر از این نمی‌شود بازی کرد.

استیماچ در مورد اینکه چرا در نیمه اول عصبی بود افزود: وقتی در زمین فولادشهر که ناهموار است توپ به خط دفاعی تیمم نزدیک می‌شود و تیمم به خطر می‌افتد عصبی می‌شوم و دلیل عصبانیت من هم همین بود.

سرمربی سپاهان درباره استفاده از رحمان احمدی در این بازی خاطرنشان کرد: رحمان خصلتی داشت که ما از او در این بازی استفاده کردیم چرا که او در بازی با پا بسیار متبحر است و از آنجایی که بازیکنان رقیب با دفاع ما فاصله زیادی داشتند می‌توانستیم از حرکات پا به توپ رحمان احمدی استفاده کنیم و از طرف دیگر دیدید که او در زمانی که بازیکنان نفت سانتر می‌کردند چقدر موفق بود.

وی درباره دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی هم افزود: در این بازی ما عبدالله کرمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم فقط هادی عقیلی را در اختیار داریم و شاید خودم هم مجبور شوم به زمین رفته و در خط دفاع بازی کنم! از طرف دیگر علی احمدی هم در حال افزایش تمریناتش است تا بتواند به مرز آمادگی برسد و او و سپاهان به زمان نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز