برگزاری دوره مربیگری دروازه بانی بانوان فیفا؛

عرب عامری: تخصصی شدن در بخش دروازه بانی برایمان خیلی مهم است

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۷۲۱
عرب عامری: تخصصی شدن در بخش دروازه بانی برایمان خیلی مهم است
رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری دروازه بانی فیفا دقایقی را برای شرکت کنندگان صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان گفت: تیم های ملی ما باید در بحث پایه بسیار موفق باشند تا بتوانیم در آینده تیم های خوبی را داشته باشیم و به مسابقات اعزام کنیم.

وی افزود: فکر می کنم یکی از عمده ترین مشکل ما در بخش تیم های ملی ضربات قوی و در نهایت تشخیص دروازه بانان است. معتقدم نیاز شما به عنوان یک دروزاه بان، قدرت، تکنیک و تشخیص است. اگر قدرت بدنی خوبی نداشته باشید عملکردتان در زمین بازی مفید نخواهید بود.
 
رئیس کمیته بانوان ادامه داد: باید نیاز های دروازه بانان را فراهم کنیم. امیدوارم با حضور شما مربیان در استانهای خود، بتوانیم شاهد فعالیت و پرورش دروازه بانان خوبی باشیم. از شما می خواهم نهایت استفاده را از حضور این مدرس فیفا بکار بگیرید و سعی کنید حداکثر استفاده را در خصوص مبانی دروازه بانی از حضور این مربی هلندی داشته باشید. ما خیلی به وجود شما نیازمندیم. 
 
وی در پایان گفت: تخصصی شدن در بخش دروازبانی برایمان خیلی مهم است. در این خصوص خیلی عقب هستیم و باید این موضع را جبران کنیم. در فوتسال این عقب بودن چندان حس نمی شود و با امکاناتی که در فوتسال وجود دارد باعث شده تا در این رشته غنی باشیم. از شما می خواهم حداکثر استفاده را در این دوره مفید بکار بگیرید تا در آینده شاهد پرورش برترین دروزاه بانان در استانها از سوی شما باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز