با غلبه بر الاهلی رقم خورد؛

قهرمانی گوانگجو در لیگ قهرمانان آسیا با فیل بزرگ

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶:۲۰
کد خبر: ۳۴۱۹۲۵
قهرمانی گوانگجو در لیگ قهرمانان آسیا با فیل بزرگ
تیم فوتبال گوانگجو با برتری مقابل الاهلی قهرمان آسیا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های فوتبال گوانگجو چین و الاهلی امارات از ساعت 15:30 به وقت تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم در روز 7 نوامبر  (16 آبان) در استادیوم الرشید دوبی با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.
 
دیدار برگشت در استادیوم تیانه شهر گوانگجو در حالی برگزار شد که لوییز فیلیپ اسکولاری مربی گوانجگو هر 4 بازیکن خارجی خود را از ابتدا به میدان فرستاد. این بازیکنان عبارت بودند پائولینیو، ریکاردو گولارت و الکسون از برزیل و یونگ- گوون کیم از کره جنوبی.

از سوی دیگر کاسمین اولاریو سرمربی رومانیایی الاهلی، اورتون ریبیرو و لیما دو بازیکن برزیلی خود را همراه با وون- کیونگ کوون کره ای در ترکیب اصلی تیم قرار داد و اوسام السعیدی مراکشی را روی نیمکت نشاند.

در این دیدار که با قضاوت روشن ایرماتوف نیمه اول با تساوی خاتمه یافت اما در نیمه دوم الکسون در دقیقه54 تک گل بازی را به ثمر رساند.
 
با این نتیجه تیم گوانگجو برای دومین بار قهرمان این مسابقات شد.
 
لازم به ذکر است که اولین قهرمانی گوانگجو اورگرانده دو سال قبل با مربیگری مارچلو لیپی ایتالیایی به دست آمد. به این ترتیب اسکولاری دومین مربی لقب گرفت که پس از قهرمانی در جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا را نیز تصاحب کرد.

نظر شما