رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان – مصر

سهیل واحدی از صعود به مرحله یک چهارم باز ماند

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۸:۰۶
کد خبر: ۳۴۱۹۳۳
سهیل واحدی از صعود به مرحله یک چهارم باز ماند
ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله یک هشتم پایانی مسابقات قهرمانی جهان نتوانست از صد حریفی از مالت بگذرد و با قبول شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنارقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان نوزدهم تا سی‌ام آبان ماه به میزبانی کشور مصر برگزار شد. سهیل واحدی در مرحله یک شانزدهم پایانی به مصاف مایکل رودس از انگلیس رفت و با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم پایانی شد. وی در ادامه به مصاف الکس بورگ از مالت رفت و با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و از ادامه این رقابت‌ها باز ماند.

تیم اسنوکر ایران متشکل از سهیل واحدی، امیر سرخوش، سعید ابولسانی، رضا رضوانی در بخش آقایان، اکرم محمدی امینی در بخش بانوان و علی بصیری در بخش پیشکسوتان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

سهیل واحدی در مرحله گروهی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان مقابل حریفانی از هنگ کنگ، هند، جزیره موریس، فنلاند و ولز به پیروزی رسید، سعید ابولسانی موفق به کسب سه پیروزی مقابل آفریقای جنوبی، هنگ‌کنگ، مراکش و دو باخت در مقابل ولز و امارات شد و امیر سرخوش مقابل حریفانی از کشورهای فلسطین، مصر، ایرلند و قبرس به پیروزی رسید و مقابل حریفی از چین شکست خورد.

پس از صعود به مرحله حذفی، ابولسانی در مرحله یک سی و دوم حذف شد، سرخوش در مرحله یک شانزدهم پایانی از دور رقابت‌ها کنار رفت و سهیل واحدی با قرار گرفتن بین 16 بازیکن برتر جهان در مرحله یک هشتم پایانی از ادامه رقابت‌ها باز ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز