اولتیماتوم رونالدو به پرز؛

یا بنیتز یا من

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۰:۰۴
کد خبر: ۳۴۲۲۴۵
یا بنیتز یا من
روزنامه ایتالیایی گاتزتادلواسپورت در گزارشی یادآوری کرده که ستاره پرتغالی رئال خواهان برکناری بنیتز شده است .

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طبق گزارش منتشره در روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت که در روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیو نیز بازتاب یافته، بعد از باخت 4-0 رئال مادرید مقابل بارسلونا در جدال شنبه شب ال کلاسیکو، کریستیانو رونالدو از فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی خواسته تا رافا بنیتز سرمربی اسپانیایی تیم را برکنار کند.

دریافت 4 گل از بارسا، آن هم دردیداری خانگی اتفاقی بسیار دردناک است که گویا رئال را وارد بحران تازه ای کرده و رونالدو هم که به نظر می رسد ارتباط چندان خوبی با بنیتز ندارد، به همین بهانه از رئیس باشگاه مادریدی خواسته تا این سرمربی اسپانیایی را برکنار کند. شنیده می شود که برخی دیگر از بازیکنان کلیدی و ارزشمند رئال از جمله سرخیو راموس و خامس رودریگس هم ارتباط خوبی با بنیتز ندارند.

در پایان بازی شنبه شب ال کلاسیکو، رافا در کنفرانس خبری اش اعلام کرد که همه اعضای باشگاه مسئول بردها و باخت های تیم هستند و ابراز امیدواری کرد که شاگردانش هرچه سریعتر بتوانند این باخت دردناک را فراموش کنند.

گاتزتا در شرایطی این گزارش را منتشر کرده که آینده کریس در رئال هم با اما واگرهای زیادی همراه است و شنیده می شود که او نیز ممکن است در پایان فصل برنابئو را ترک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز