حق شمسایی حضور در تیم منتخب جهان است

افتخاری: به فعالیتم در کمیته فوتسال ادامه می‌دهم

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۸:۲۹
کد خبر: ۳۴۲۷۳۱
افتخاری: به فعالیتم در کمیته فوتسال ادامه می‌دهم
رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: در این کمیته خواهم ماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: در این کمیته خواهم ماند و بحث عضویت یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این کمیته منتفی شده است.

رضا افتخاری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مدیریت فوتسال و حرفه ا ی سازی باشگاه ها افزود : شهرام دبیری مشغله فراوانی دارد و بعید است که رییس کمیته فوتسال شود.

وی درباره هزینه اعزام تیم فوتسال بانوان به گواتمالا اظهار داشت: هزینه اعزام این تیم را سفیر ایران در مکزیک با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان پرداخت می کند.

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتسال در رقابت های چین گفت: بودجه ای برای این اعزام در نظر گرفته نشده است، اما فدراسیون فوتبال چین هزینه سفر 16 هزار دلاری ما را پذیرفته است و در همین رابطه تیم ملی با تعدادی بازیکن جوان راهی پکن خواهد شد.

افتخاری درباره لباس تیم ملی فوتسال نیز خاطر نشان کرد: پیش از سفر به برزیل، دیداری را با نماینده آل اشپورت در امارات داشتم و لباس تیم برای جام ملت های آسیا را دریافت کرده ایم.

وی درباره برگزاری دوره آموزشی مدیریت فوتسال اظهار داشت: ما پیشنهاد برگزاری این دوره را به کنفدراسیون فوتبال آسیا دادیم، زیرا ایران به جایگاهی رسیده است که باید مدیرانش با قوانین و مقررات روز آشنا شوند. هم اکنون 260 تیم در لیگ های مختلف ایران حضور دارند و مدیریت آنها بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست.

رییس کمیته فوتسال در مورد دعوت وحید شمسایی به تیم منتخب جهان گفت: حق شمسایی حضور در تیم منتخب جهان است و ما از او و تمام اهالی فوتسال انتظار داریم که به تیم ملی کمک کنند.

افتخاری به روند مطلوب تیم ملی فوتسال در ماه های اخیر اشاره کرد و افزود: این تیم در رقابت های جایزه بزرگ برزیل بزرگ به مقام نایب قهرمانی دست یافت و در دیدارهای دوستانه اش با روسیه و ایتالیا عملکرد خوبی داشت که امیدواریم بتواند در جام ملت های آسیا بر روی سکوی نخست قاره کهن بایستد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز