با رای کمیته انضباطی؛

میرزاجانپور و سال افزون محروم و جریمه شدند

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۳:۴۲
کد خبر: ۳۴۲۸۹۲
میرزاجانپور و سال افزون محروم و جریمه شدند
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال دو بازیکن تیم پیکان تهران را محروم و جربمه نقدی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال دو بازیکن تیم پیکان تهران را محروم و جربمه نقدی کرد و تیم شهرداری تبریز را نیز محکوم به یک مسابقه خانگی بدون تماشاگر کرد.

 

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) با حضور اعضاء برای رسیدگی به حوادث مسابقه 27 آبانماه بین دو تیم شهرداری تبریز و پیکان تهران تشکیل شد.


عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز، پیمان اکبری سرمربی و مجتبی میرزاجانپور، فرهاد سال افزون و امیرغفور از تیم پیکان در این نشست حضور داشتند.


ابتدا گزارش ناظر مسابقه که برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری تبریز با توهین به برخی بازیکنان تیم پیکان جو ورزشگاه را ملتهب کردند و مجتبی میرزاجانپور با حرکت غیرورزشی موجب تحریک برخی تماشاگران تیم میزبان گردیده است، ارائه شد.

 

پس از این گزارش یونس حسن زاده ناظر دیگر مسابقه مطالبی را به صورت شفاهی ارائه کرد. سپس دعوت شدگان هر یک به بیان نقطه نظرها و دفاعیات خود پرداختند. در نهایت رای کمیته انضباطی درباره این پرونده به قرار زیر صادر شد:


« نظر به اینکه مطابق گزارش ناظرین مسابقه و اظهارات شفاهی مدعوین و قرائن و شواهد آقایان مجتبی میرزاجانپور و فرهاد سال افزون رفتار دور از انتظار انجام داده اند و با استناد به بند 39 ازماده 10 آئین نامه انضباطی به ترتیب به دو جلسه محرومیت تعلیقی و یکصدمیلیون ریال جریمه و یک جلسه محرومیت تعلیقی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. محرومیت تعلیقی بازیکنان مذکور از زمان صدور رای تا پایان مسابقات لیگ برتر سال 1394 ادامه خواهد داشت. همچنین متسبط از بند 39 ازماده 10 آئین نامه مذکور تیم والیبال شهرداری تبریز به لحاظ توهین تماشاگران به یک جلسه محرومیت بازی بدون حضور تماشاگر در تبریز و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آقای حسین صبوری از تدارکات باشگاه شهرداری تبریز به لحاظ رفتار توهین آمیز و رفتارخارج از نزاکت تاپایان نیم فصل مسابقات لیگ والیبال سال 1394 از ورود به کلیه سالنهای مسابقه که تیم شهرداری تبریز در آن مسابقه خواهد داشت محروم می شود.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز