لوزانو از فروردین می آید

داورزنی: امیدوارم کواچ به اروپا برگردد

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۳:۴۱
کد خبر: ۳۴۲۹۵۳
داورزنی: امیدوارم کواچ به اروپا برگردد
رییس فدراسیون والیبال گفت: قرارداد کواچ پایان آگوست سال آینده تمام می‌شود و امیدوارم توافقی صورت بگیرد تا او بتواند کارش را در اروپا از سر بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا داورزنی درباره نشست مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار داشت: در این کنفدراسیون 64 کشور عضو هستند و طبیعی بود که پر و پیمان در آن شرکت کنند تا بتوانند کرسی‌های بیشتری به دست بیاورند. از چند ماه قبل اسامی نامزدها برای بخش‌های مختلف مشخص شده بودند که خوشبختانه کشور ما مورد استقبال اعضا قرار گرفت و توانستیم به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نائل شویم.

وی افزود: بین نامزدهای سایر بخش‌ها چند ایرانی دیگر نیز معرفی شدند که به احتمال زیاد به عضویت کمیته‌های مختلف انتخاب خواهند شد. افرادی همچون حاتمی، طباطبایی و درخشنده از قبل نیز عضو چند کمیته بودند و انتخاب‌شان تقریبا قطعی است. 

رئیس فدراسیون والیبال درباره زمان حضور رائول لوزانو و خوان سیچلو سرمربی و مربی جدید تیم ملی ایران در کشورمان گفت: ماه آینده یعنی در دسامبر مسابقات اروپا به دلیل برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در این قاره 2،3 هفته تعطیل می‌شود و آن زمان این دو مربی به ایران خواهند آمد تا قرارداد خود را امضا کنند. سیچلو از همان زمان کارش را شروع خواهد کرد اما لوزانو از فروردین به طور کامل بالای سر تیم ملی خواهد بود، البته در این حدفاصل او کاملا با تیم ملی ارتباط خواهد داشت. ما قرار است اردوهای تیم ملی را از اسفند شروع کنیم و در حال پیش‌بینی برای انجام بازی‌های تدارکاتی نیز هستیم. 

داورزنی درباره وضعیت قرارداد اسلوبودان کواچ عنوان کرد: قرارداد کواچ پایان آگوست سال آینده تمام می‌شود و امیدوارم توافقی صورت بگیرد تا او بتواند کارش را در اروپا از سر بگیرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز