هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

میزبانی کاله از صدرنشین

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۴۲۹۶۱
هفته هشتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با 6 دیدار پیگیری می شود و مسابقه کاله مازندران و شهرداری ارومیه در آمل حساس ترین مسابقه این هفته خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست روز چهارشنبه چهارم آذرماه در شهرهای زاهدان، گنبد، تهران، آمل، مشهد و اردکان برگزار خواهد شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که با 19 امتیاز صدر جدول این رقابت ها را در اختیار دارد در هفته هشتم میهمان کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل خواهد بود.

کاله به رغم میزبانی در این مسابقه، تماشاگران خود را به دلیل حکم کمیته انضباطی همراه نخواهد داشت، بنابر این بهروز عطایی باید تنها به همت و توان بازیکنان خود برای مبارزه با شهرداری ارومیه حساب باز کند.

کاله در حال حاضر با 14 امتیاز (چهار برد و سه شکست) در رتبه چهارم جدول قرار دارد و اگر مغلوب شهرداری ارومیه شود، ماندنش در این جایگاه بعید به نظر می رسد. اما شهرداری ارومیه حتی اگر مغلوب کاله شود، در صدر جدول باقی خواهد ماند.

تیم والیبال پیکان تهران که روز گذشته موفق به شکست اردکان در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر شد و به رتبه سوم جدول رسید، در دومین مسابقه هفته هشتم این رقابت ها در زاهدان به مصاف گوهر کویر می رود تا در صورت شکست تیم انتهای جدولی خود را به صدر جدول نزدیکتر کند. پیکان با یک دیدار کمتر نسبت به شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در رتبه سوم قرار دارد.

پیمان اکبری سرمربی پیکان این هفته نیز این فرصت را دارد که به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد زیرا  گوهر حریف این تیم در هفت هفته گذشته نه بردی به دست آورده است و نه امتیازی کسب کرده است.

سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان میزبان سومین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال است که شاگردان مصطفی کارخانه در بانک سرمایه به مصاف آرمان اردکان ورزشی این شهر خواهند رفت.

بانک سرمایه با پنج برد و 15 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد و در صورت پیروزی جایگاهش تغییر نخواهد کرد، آرمان ورزشی نیز که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند در صورت ناکامی در این مسابقه در همان رتبه دهم باقی خواهد ماند.

تیم والیبال بازرگانی جواهری در یکی دیگر از مسابقات هفته هشتم در سالن المپیک گنبد میزبان شهرداری تبریز خواهد بود. شهرداری تبریز که در حال حاضر با 12 امتیاز رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد، خود را آماده دیداری سخت در گنبد کرده است زیرا حمایت علاقمندان به ورزش والیبال در این شهر از تیم های خود مثال زدنی است.

بازرگانی جواهری گنبد که در هفته های ششم و هفتم مغلوب حریفان خود شده است، در این هفته به دنبال کسب پیروزی برای دفاع از اعتبار والیبال شهر خودش هست و اگر موفق به کسب این مهم شود، صعود در جدول را نیز تجربه خواهد کرد.

پنجمین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد برگزار می شود و شاگردان جبار قوچان نژاد در تیم ثامن الحجج خراسان میزبان آلومینیوم المهدی هرمزگان خواهند بود. ثامن که در هفته هفتم به روند پیروزی های متین صالحین ورامین پایان داده بود، در این مسابقه فرصت کسب سه امتیاز دیگر از تیم رده یازدهمی جدول این رقابت ها را دارد.

نماینده هرمزگان در صورت پیروزی تغییری در جایگاه نخواهد داشت اما ثامنی ها  می توانند حداقل صعود یک پله ای با شکست میهمان خود داشته باشند.

خانه والیبال تهران نیز یکی از سالن های میزبان هفته هشتم لیگ برتر است و نارنجی پوشان سایپا برابر متین صالحین ورامین صف آرایی خواهند کرد.

متین با 11 امتیاز در جایگاه ششم است و سایپا با هشت امتیاز در رتبه نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد. دو تیم برای بهبود وضعیت خود نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه دارند، اما تفکرات ناصر شهنازی و محمد ترکاشوند سرمربیان سایپا و متین می تواند تعیین کننده تیم پیروز این میدان مهم باشد.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17

گوهر کویر زاهدان – پیکان تهران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17

بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری تبریز

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

سایپا – متین صالحین ورامین

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17

کاله مازندران – شهرداری ارومیه

مشهد، سالن مهران، ساعت 17

ثامن الحجج خراسان – آلومینیوم المهدی هرمزگان

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17

آرمان ورزشی اردکان – بانک سرمایه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز