اولین دوره در سایت تیر و کمان برگزار می شود

رقابت انتخابی تیم ملی تیر و کمان

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۱۴۱
رقابت انتخابی تیم ملی تیر و کمان
اولین رقابت انتخابی تیم ملی تیر و کمان روزهای هشتم و نهم آذرماه در سایت تیر و کمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا اولین رقابت انتخابی تیم ملی تیر و کمان به منظور تکمیل ظرفیت نفرات تیم ملی رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در روزهای 8 و 9 آذرماه در سایت تیر و کمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

در این رقابت انتخابی رکورد پیش‌بینی شده برای ریکرو مردان 625 و ریکرو زنان 610 امتیاز و در بخش کامپوند مردان 695 و در کامپوند زنان 670 در نظر گرفته شده، بنابراین کسانی که بتوانند رکوردهای پیش بینی شده را ثبت کنند و جزو هشت نفر برتر قرار بگیرند، حق پوشیدن پیراهن تیم ملی را خواهند داشت.

البته عملکرد 8 کماندار برتر از نظر رکوردی مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت چهار نفر به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه خواهند شد.

همچنین از 16 کماندار حاضر در اردوی تیم ملی تیر و کمان متشکل از (هشت کماندار ریکرو و کامپوند مردان و هشت کماندار ریکرو و کامپوند زنان) بعد از سپری کردن چهار ماه اردوی آماده‌سازی برای شرکت در مرحله اول مسابقه‌های کاپ آسیا که اواخر اسفند ماه در تایلند برگزار می‌شود، مجددا رکوردگیری به عمل خواهد آمد که در پایان رکوردگیری، هشت کماندار برتر برای شرکت در رقابت‌های مرحله اول قهرمانی کاپ آسیا در تایلند انتخاب خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز