فریده شجاعی در گفتگو با برنا؛

فوتسال ما پیشرفت چشم گیری داشته است/ ایران از پیش بازنده نیست

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۴:۱۸
کد خبر: ۳۴۳۱۷۰
فوتسال ما پیشرفت چشم گیری داشته است/ ایران از پیش بازنده نیست
کارشناس فوتبال گفت: ایران قابلیت این را دارد که بازی های خوبی را از خود نشان دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریده شجاعی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در امور بانوان در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال بانوان صحبت کرد.

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا در خصوص آمادگی تیم فوتسال بانوان در بازی های جهانی گفت: خوشبختانه اولین بار نیست که تیم به مسابقات جهانی اعزام می شود و سابقه دو حضور دیگر در این مسابقات را داریم و این خودش نکته مثبتی برای بانوان ما می باشد.

وی ادامه داد: در رقابتهای جهانی قبلی که در اسپانیا برگزار شد تیم ایران از بین 10 تیم شرکت کننده در این مسابقات در رده پنجم جدول قرار گرفت که در نوبه خودش موفقیت بسیار بزرگی برای ملی پوشان ما بود.

شجاعی اظهار داشت: در این چند سال گذشته فوتسال ما پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته ایم نمایش های خوبی را نشان دهیم. تیم ایران دیگر تیم کوچک و دست و پا بسته ای نیست و این را به تمام دنیا ثابت کرده است. تیم های بزرگ دیگر حساب ویژه ای روی ایران دارند.

نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در امور بانوان با توجه به شرایط گروهی ایران که به تیم های برزیل و پرتغال هم گروه شده است ادامه داد: درست است که تیم های برزیل و پرتغال تیم های بزرگی هستند ولی ایران در برابر آنها از پیش بازنده نیست و قابلیت این را دارد که بازی خوبی را در برابر این دو تیم انجام دهد. امید زیادی دارم که از گروه صعود کنیم و در نیمه نهایی حاضر باشیم. شانس دیگری که در این رقابتها داریم به این خاطر است که تعداد تیم های حاضر 8 تیم هستند و شانس صعود ما بیشتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز