مهندس مدبر در دیدار با استاندار خراسان رضوی:

اتمام سالن شش هزار نفری مشهد در اولویت اول ماست

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۴۳۲۹۳
اتمام سالن شش هزار نفری مشهد در اولویت اول ماست
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اتمام سالن شش هزارنفری مشهد در اولویت اول ما قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جلسه‌ای با استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه این شرکت از آمدن بخش خصوصى براى تکمیل پروژه‌ها استقبال خواهد کرد، گفت: اتمام سالن شش هزارنفری مشهد در اولویت اول ما قرار دارد.

مهندس مدبر در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌هاى در حال ساخت شرکت توسعه در استان خراسان رضوی و همچنین بودجه اى که شرکت توسعه براى تکمیل و افتتاح این پروژه ها در نظر گرفته است، نکاتی را بیان نمود.

سپس مهندس عباسى در خصوص برنامه زمانبندى براى اتمام پروژه‌ها و معاون فنى استاندارى در خصوص مشارکت بخش خصوصى در پروژه‌های خراسان رضوی، توضیحاتى خدمت حاضرین ارائه کردند.

در ادامه صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان، ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت توسعه دقایقی در خصوص پروژه هاى ورزشی استان خراسان رضوی صحبت نمود.

سپس استاندار خراسان رضوی با بیان در پیش بودن میزبانى استان براى رویدادهاى مختلف فرهنگى و ورزشى در سالهاى اینده و بخصوص سال ٢٠١٧،میلادى خواستار سرعت بخشیدن جهت اتمام پروژه هاى ورزشى شد واظهار داشت: با بررسى بیشتر، تلاش می‌کنیم تا منابع استانى بودجه لازم را در اختیار شرکت توسعه قرار داده تا پروژه های این استان با سرعت بیشترى خاتمه یابند.

دکتر رشیدیان در خاتمه با اعلام اینکه از تمام منابع استان می‌خواهیم به کمک ورزش بشتابند، افزود: قول می‌دهیم براى سال آینده تخصیص خوبى براى پروژه هاى ورزشی در نظر بگیریم.

گفتنی است در این جلسه معاون فنى عمرانى استاندار، معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان و آقایان مهندس عباسى، هاشمى، خمارلو و غفوریان نیز حضور داشتند.

نظر شما