رقابت های جودو جایزه بزرگ کره جنوبی

رقابت ۴۲۸ جودوکار روی تاتامی جیجو/ به دنبال تکرار خاطرات خوب

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۲:۴۷
کد خبر: ۳۴۳۵۱۹
رقابت ۴۲۸ جودوکار روی تاتامی جیجو/ به دنبال تکرار خاطرات خوب
این دوره از مسابقات از صبح فردا به میزبانی کره جنوبی در جزیره جیجو آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا رقابت های جایزه بزرگ کره جنوبی در حالی از صبح فردا در جزیره جیجو آغاز می شود که جودوکاران 71 کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

این دوره از مسابقات از صبح فردا به میزبانی کره جنوبی در جزیره جیجو آغاز می شود. جزیره ای که برای جودو ایران خاطرات خوبی به دنبال داشته است.

تیم ملی ایران سال 2008 و در فاصله چند ماه به آغاز المپیک پکن عنوان قهرمانی قاره کهن را در این شهر کسب کرد تا با ترکیبی کامل راهی المپیک شود. و حالا و بعد از گذشت هفت سال دو جودوکار کشورمان بازهم در این شهر به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند.

در لیست اولیه منتشر شده برای حضور در این مسابقات 482 جودوکار از 71 ثبت نام کرده اند که از این تعداد 241 جودوکار در بخش مردان و 428 جودوکار در بخش بانوان به روی تاتامی خواهند رفت.

وزن 73- کیلوگرم مردان با 39 جودوکار شلوغترین وزن است و وزن 63- کیلوگرم بانوان با 26 جودوکار کم تعدادترین شرکت کننده را دارد.

تیم ایران در این مسابقات دو نماینده دارد. سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم دو جودوکار ایران در این مسابقات هستند.

در وزن 81- کیلوگرم  36 جودوکار حضور دارند که برخی از مدعیان جهانی در این وزن حضور دارند. وانگ کی چون کره ای که مدتی از میدانها به دور بود و هفته گذشته در کینگ دائو چین صاحب مدال طلا شد را باید مهمترین حریف نماینده کشورمان دانست.

در وزن 100- کیلوگرم نیز جواد محجوب در گروهی به میدان می رود که 33 جودوکار حضور دارند. النور گاسیموف و الخان ممدوف دو آذری که هفته گذشته در چین مدال برنز کسب کردند از مهمترین رقبای محجوب در این رقابتها هستند.

تا ساعاتی دیگر قرعه کشی این مسابقات برگزار می شود و دو نماینده ایران در این رقابتها حریفان خود را خواهند شناخت.

نظر شما