دکتر سجادی: دست‌یابی به نسلی سالم هدف نهایی ما است

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۸:۴۹
کد خبر: ۳۴۳۷۶۸
دکتر سجادی: دست‌یابی به نسلی سالم هدف نهایی ما است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به این نکته که هدف نهایی ما ایجاد و داشتن نسلی سالم و با نشاط است، تاکید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید نصرالله سجادی در نخستین همایش ملی ورزش برای همه با بیان این که ورزش تعاریف و طبقه بندی های متعددی دارد، افزود: طبق یکی از مهم ترین طبقه بندی ها ورزش به 4 دسته آمورشی تربیتی، همگانی، قهرمانی و حرفه ای تقسیم می شود که ورزش همگانی پایه 3 بخش دیگر و به عبارتی دروازه ای برای ورود به دیگر حوزه های ورزش است.
 
وی خاطرنشان کرد: به همین سبب همه هم و غم وزارتخانه این بوده که فدراسیون ها بخشی از فعالیت های خود را به ورزش همگانی اختصاص دهند و به جرات می توانم بگویم طی شناختی که از 35 سال دوران فعالیتم در ورزش دارم برای نخستین بار است که بودجه مشخص و اختصاصی به ورزش همگانی تعلق می گیرد.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان این که اکنون همه فدراسیون ها ملزم هستند 10 درصد بودجه خود را در ورزش همگانی هزینه کنند، گفت: از دیگر اقدامات ما تقسیم فدراسیون ها به دو دسته بود؛ به پیشنهاد این معاونت، 10 فدراسیونی که فعالیت و هدفشان حول محور همگانی بود زیر مجموعه معاونت همگانی قرار گرفتند.
 
به اعتقاد دکتر سجادی این تقسیم بندی اقدامی پسندیده در راستای کار بیشترو بهتر در حوزه همگانی بود که بدون کمترین چالش پیش رفته است.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که هدف نهایی ما ایجاد و داشتن نسلی سالم و با نشاط است، گفت: در این راستاهمه کسانی که برچسب ورزشی به خود دارند باید به عنوان یک رسانه در تبلیغ وتوسعه ورزش عمل کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: ما می توانیم چنین تشکل هایی را در فضای مجازی نیز ایجاد کنیم تا همه مردم بتوانند ورزش را در فعالیت های روزمره خود ببینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز