باید به تلاشمان ادامه دهیم

آلگری: صعود از گروه مرگ کار آسانی نبود

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۵:۳۵
کد خبر: ۳۴۳۸۵۱
آلگری: صعود از گروه مرگ کار آسانی نبود
سرمربی یوونتوس از پیروزی تیمش برابر منچسترسیتی بسیار خوشحال است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یوونتوس پیروزی بسیار ارزشمندی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. این تیم در دور برگشت این رقابت‌ها از منچسترسیتی پرستاره پذیرایی کرد و موفق شد که همچون دیدار رفت برابر این تیم به پیروزی برسد تا صعودش را به دور بعد نهایی کند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه از عملکرد شاگردانش در این دیدار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد شاگردانم رضایت کامل دارم. بسیار خوشحالم که آنها در چنین دیدار بزرگی عملکرد خوبی از خود نشان دادند و به پیروزی رسیدند. در کل از عملکرد بازیکنان در همه رقابت‌ها راضی هستم.

او ادامه داد: صعود از چنین گروهی که نام گروه مرگ را داشت اصلا آسان نبود اما ما نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم و الان در صدر جدول رده‌بندی جای داریم. بازیکنان یوونتوس با تلاش و انگیزه بالایی بازی کردند. آنها به خوبی پی بردند که چه مسئولیت سنگینی دارند و به همین خاطر هم نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا سه امتیار را به دست آورند.

آلگری درباره این سوال که چرا ترجیح داد تا به جای موراتا از ماریو ماندزوکیچ در ابتدای بازی استفاده کند، گفت: دو روز پیش به این نتیجه رسیدم که از ماندزوکیچ استفاده کنم. موراتا را بازیکنی مناسب برای این دیدار ندیدم. باید بگویم که ماندزوکیچ بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از عملکرد او رضایت دارم.

سرمربی سابق میلان درباره عملکرد ساندروی جوان گفت: از عملکرد او رضایت کامل دارم. او بازیکن جوانی است و استعداد بالایی دارد. سرعت بالای ساندرو کمک زیادی به ما خواهد کرد. اطمینان دارم که در آینده درباره این بازیکن بیشتر خواهیم شنید.

آلگری درباره این سوال که آیا یوونتوس هم می‌تواند مانند بارسلونا با سه مهاجم بازی کند، گفت: این بستگی به مهارت‌های یک مهاجم دارد. ویژگی‌های مهاجمان ما مانند مهاجمان بارسلونا نیست. وقتی موراتا و دیبالا در کنار هم بازی می‌کنند، دیبالا ترجیح می‌دهد که کمی عقب‌تر بیاید و به عنوان مهاجم دوم بازی کند. استفاده از سه مهاجم به سبک بارسلونا نیاز به تمرین زیادی دارد و باید ابزار لازم را هم در اختیار داشت.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنان خود گفت: درست است که در صدر جدول رده‌بندی جای داریم اما هنوز تیم خوب و کاملی نشده‌ایم و باید به تلاشمان ادامه دهیم. یوونتوس بازیکنان جوان زیادی در اختیار دارد و به مرور زمان تیم بهتری خواهیم شد. فعلا باید تلاش کنیم تا تجربه لازم را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز