اولین واکنش تیم آزمون و عزت اللهی به ترکیه؛

دیگر پای مان را در ترکیه نخواهیم گذاشت

۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۴۴۱۴۶
دیگر پای مان را در ترکیه نخواهیم گذاشت
تنش های اخیر سیاسی دو کشور روسیه و ترکیه علاوه بر اقتصاد، دامن ورزش را هم گرفته و بسیاری از برنامه های تیم های لیگ برتری روسیه دچار تغییر و تحول شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت چمپیون روسیه در این باره گزارش تندی را منتشر کرد و از تیم های لیگ برتری این کشور خواسته همه مراودات ورزشی با ترکیه را خاتمه دهند.

در این گزارش نویسنده با تنی چند از مدیران باشگاه های لیگ برتر روسیه از جمله تیمی که سردار آزمون و سعید عزت اللهی بازی می کنند مصاحبه کرده است.

هر ساله در پی تعطیلات زمستانی لیگ برتر روسیه بیش از شش، هفت تیم روسی اردوهای آماده سازی خود را در کشور ترکیه برپا می کردند و امسال نیز چند تیم صاحب نام مثل کراسنودار، زسکا، لوکوموتیو و روستوف برنامه ریزی لازم را برای این کار انجام داده بودند.

با توجه به اتفاقات اخیر سیاسی بین روسیه و ترکیه در پی ساقط شدن یک هواپیمای جنگنده روسی توسط جنگنده های ترکیه، سایت چمپیون اخیرا به صورت هشدار دهنده ای از تیم ها خواسته تا محل برپایی اردوهای آماده سازی خود را به جای دیگری غیر از ترکیه انتقال دهند.

در این میان تیم روستوف که دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد قرار بود ماه آینده میلادی اردوی زمستانی خود را در ترکیه برپا کند.

یکی از مسئولان باشگاه روستوف به سایت چمپیون روسیه گفت: ما تمام مقدمات و برنامه اردوی آماده سازی در ترکیه را انجام پایان داده بودیم، اما در پی جلسه ویژه در باشگاه روستوف تصمیم به کنسل کردن آن گرفیتم.

این مقام مسئول باشگاه روستوف در ادامه یادآور شد: به زودی محل جدید اردو را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

در ادامه این گزارش آمده است تیم کراسنودار هم تصمیم مشابه تیم آزمون اتخاذ کرده و سایر تیم های لیگ برتری نیز در همین را گام بر می دارند.

سایت چمپیون در آغاز این گزارش این تیتر را خطاب به تیم های فوتبال روسیه برگزید: دیگر هرگز پاهای مان را در ترکیه نخواهید دید.تمام مراودات با ترکیه را لغو کنید.

شایان ذکراست، همبازی ترکیه ای علیرضا حقیقی در تیم روبین کازان نیز دچار مشکلاتی شده و چند روز پیش حتی نشست بین او و هواداران این تیم به صورت سمبلیک برگزار شد،اما مشکل فراتر از این حرف هاست.

گوکدنیز کارادنیز، مهاجم 35 ساله و ترکیه ای تیم روبین کازان در دو بازی اخیر تیمش در لیگ برتر روسیه و لیگ اروپا حتی در لیست 18 نفره نیز قرار نگرفت، هر چند گفته می شود او مصدوم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز