سپاهان در لیگ مدعی است

کمالوند: تفکر مربیان کروات را می‌شناسم/ به شجاعیان اولتیماتوم دادم

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۵:۳۴
کد خبر: ۳۴۴۴۷۸
کمالوند: تفکر مربیان کروات را می‌شناسم/ به شجاعیان اولتیماتوم دادم
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است برخی‌ها تمرکز داریوش شجاعیان را به هم می‌زنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: سپاهان در سال‌های اخیر همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده و در سال گذشته هم به مقام قهرمانی رسیده است. به همین دلیل بازی سختی مقابل این تیم داریم. در بازی فردا در وهله اول به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم و سپس تلاش می‌کنیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم تا وضعیت خود را در جدول بهتر از قبل کنیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه برای اولین بار در این فصل هیچ مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم و همه بازیکنان‌مان در اختیارمان است.

کمالوند خاطرنشان کرد: سپاهان پس از حذف از جام حذفی تمام توان خود را روی بازی‌های لیگ گذاشته تا بتواند در این مسابقه‌ها به موفقیت برسد. اعتقاد دارم اگر بازیکنان ما در فرم ایده‌آل باشند توان شکست دادن تیم سپاهان را داریم.

وی با گلایه‌مندی از حمایت نکردن هواداران تبریزی از گسترش فولاد گفت: هواداران از ما برد می‌خواهند ولی حمایت لازم را از تیم ما ندارند. خوشبختانه بازی فردا همزمان با مسابقه تراکتورسازی نیست و شرایط برای حضور پرشور هواداران در ورزشگاه مهیاست. خواهش من از طرفداران تبریزی این است که اگر از گسترش فولاد انتظار قرار گیری در جایگاه مناسب را دارند، فردا به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

سرمربی گسترش فولاد درخصوص شناخت خود از سرمربی جدید سپاهان گفت: من تفکر مربیان کروات را می‌شناسم و اعتقاد دارم یک مربی نمی‌تواند تفکر تاکتیکی خود را به این سرعت در یک تیم اجرایی کند اما این تاکتیک به لحاظ روحی و روانی در تیم سپاهان بسیار موثر بوده است.

وی درباره شایعاتی که مبنی بر حضور داریوش شجاعیان در تیم استقلال مطرح می‌شود، گفت: هیچ تیمی تا به این لحظه برای جذب داریوش شجاعیان اقدامی نکرده و من امروز هم تذکر نهایی را به این بازیکن دادم که اگر بخواهد با این حرف‌ها تمرکز خود را از دست بدهد، قطعا او را نیمکت نشین خواهم کرد. شجاعیان دیر آمده و می‌خواهد زود برود. عملکرد این بازیکن در هفته‌های اخیر شیب نزولی داشته و بحث‌هایی که در روزنامه‌ها مطرح می‌شود موجب بر هم خوردن تمرکز وی شده است و اگر فردا خوب بازی نکند، از بازی با پرسپولیس نیمکت‌نشین خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز