هدیه ویژه به نایب قهرمان جهان

۵ هزار دلار پاداش در جیب رستمی/ مرادی: کیانوش برای ما طلایی است

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۷:۴۲
کد خبر: ۳۴۴۵۸۲
۵ هزار دلار پاداش در جیب رستمی/ مرادی: کیانوش برای ما طلایی است
رییس فدراسیون وزنه برداری پاداش در نظر گرفته شده برای وزنه برداران طلایی این رقابت ها را به رستمی اهداء کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ایران قبل از اعزام تیم ملی به هشتادویکمین دوره مسابقات جهانی در هیوستن امریکا به ملی پوشان کشورمان وعده داد اگر در این دوره بتوانند کاروان وزنه برداری ایران را در هیوستن صاحب عناوین ارزشمند جهانی کنند پاداش ویژه ای را به آنها خواهد داد.

برهمین اساس و پس از اینکه کیانوش رستمی ملی پوش شایسته ایران در دسته 85 کیلوگرم موفق شد کاروان کشورمان را در هیوستن امریکا صاحب نشان نقره مجموع جهان کرده و به رکوردهای دوضرب و مجموع دنیا نیز حمله کند،علی مرادی  رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به قولش وفا کرد و در حرکتی جالب پاداش 5 هزار دلاری که متعلق به وزنه بردارانی بود که صاحب عنوان قهرمانی و نشان طلای دنیا می شوند را به کیانوش رستمی مرد نقره ای ایران در دوئل جهانی امریکا اهداء کرد.

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان درخصوص پاداشی که به رستمی اهداء شده است می گوید: این پاداش کمترین کاری بود که من می توانستم برای قهرمان ارزنده کشورمان انجام دهم.کاری که کیانوش رستمی در رقابتهای جهانی برای وزنه برداری و ورزش ایران انجام داد حقیقتا با هیچ پاداش مادی قابل جبران نیست. به همین دلیل برای من و سایر ایرانی هایی که عاشق ملی پوشان کشورشان هستند، حمله کیانوش رستمی به رکوردهای دنیا و نشان طلای این دوره از رقابتها کمتر از قرار گرفتن او روی سکوی قهرمانی جهان نبود. کیانوش برای ما وزنه بردار طلایی جهان در این دوره از رقابتها است بنابراین من پاداش 5 هزار دلاری که برای قهرمانان این دوره از پیکارها در نظر گرفته بودم، را به کیانوش رستمی اهداء کردم.

مرادی درخاتمه تاکید می کند: امیدوارم مولایی هم بتواند برای وزنه برداری ایران افتخار آفرین باشد تا پرچم مقدس کشورمان در امریکا بار دیگر به اهتزاز درآید.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان طبق وعده ای که داده به ترتیب برای ملی پوشان کشورمان که بتوانند عناوین اول تا سوم جهان را کسب کنند (5هزار، 3 هزار دلا ر و هزار دلار) پاداش نقدی درنظر گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز