رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان – آمریکا؛

مدال طلای یکضرب فوق سنگین به لوچف رسید/ بهادر هجدهم شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۰۰:۵۸:۲۵
کد خبر: ۳۴۴۶۲۰
مدال طلای یکضرب فوق سنگین به لوچف رسید/ بهادر هجدهم شد
الکسی لوچف از روسیه، در پایان حرکت های یکضرب دسته 105+ رقابتهای جهانی وزنه برداری با رکورد 211 کیلوگرم درصدر ایستاد ومدال طلای یکضرب را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، درحالی که بهداد سلیمی و روسلان آلبگوف روس، دو وزنه برداری که از سال 2010 تاکنون همه عناوین قهرمانی دسته فوق سنگین را بین خود دست به دست کرده اند، در هیوستون غایب هستند، اما باز هم سالن جورج آر براون شهر هیستون جمعیت زیادی را در خود جای داده است تا قویترین مرد سال 2015 رقابتهای جهانی وزنه برداری به دنیا معرفی کند؛ عنوانی که فعلا شانس الکسی لوچف روسی برای به دست آوردن آن بیشتر از سایر مدعیان است.
 
لوچف در حرکت های یکضرب با مهار وزنه های 200، 206 و 211 کیلوگرم از سایر مدعیان این وزن سبقت کرد و خود را به 3 کیلوگرمی رکورد جهانی بهداد سلیمی نزدیک کرد. بعد از لوچف، لاشا تالاخادزه از گرجستان، علی رغم از دست دادن وزنه 200 کیلویی در اولین حرکت خود، در ادامه، وزنه های 200 و 207 کیلوگرم را بالای سر برد تا به مدال نقره یکضرب دست پیدا کند. مدال برنز این حرکت نیز به گور میناسیان، وزنه بردار 21 ساله ارمنستانی ها رسید که هر 3 حرکت خود را با موفقیت سپری کرد و پس از مهار وزنه های 195 و 201 کیلوگرم، وزنه 203 کیلویی را بالای سر برد.
 
در پایان حرکت های یکضرب بهادر مولایی با رکورد 176 کیلوگرم در مکان هجدهم قرار گرفت.
 
رقابتهای دوضرب دسته فوق سنگین هم اکنون در سالن جورح آر براون شهر هیوستون در حال برگزاری است.

نظر شما