رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان – آمریکا

لوچف: امیدوارم بهداد برگردد/ به اصرار پدرم رکورد شکستم

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۰:۱۹
کد خبر: ۳۴۴۷۲۳
لوچف: امیدوارم بهداد برگردد/ به اصرار پدرم رکورد شکستم
قهرمان دسته سنگین وزن وزنه برداری جهان گفت: رکوردهای جدید جهان را به روح مادرم تقدیم می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا الکسی لوچف وزنه بردار 26 ساله روسی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در هیوستون موفق شد رکورد حسین رضازاده را بعد از 15 سال بشکند. ستاره جدید دسته فوق سنگین وزنه‌برداری دنیا که رکوردهای رضازاده را پس از 15 (مجموع) و 11 (دوضرب) سال شکسته است، این دستاورد ارزشمند را به روح مادرش تقدیم کرد.

لوچف در نشست خبری خود پس از کسب سه مدال طلای جهان و شکستن دو رکورد مجموع و دوضرب دنیا اظهار کرد: من از بچگی رضازاده را می‌شناختم و او الگوی من در وزنه‌برداری بود. من به خاطر او بود که وارد وزنه‌برداری شدم. البته پدرم هم وزنه‌بردار بود و او بود که من را به وزنه‌برداری آورد اما رضازاده به من انگیزه داد که روزی مثل او بشوم. من خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم رکورد او را بشکنم.

وی در مورد بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین المپیک نیز گفت: من می‌دانم که او مصدوم شده و نمی‌توانست در رقابت‌ها شرکت کند. امیدوارم او بهبود پیدا کند و به رقابت‌های وزنه‌برداری بازگردد. من فکر می‌کنم اگر او و سایر وزنه‌برداران فوق سنگین بودند، رقابت ما سنگین‌تر‌ و بهتر می‌شد.

لوچف در مورد رکورد 264 کیلوگرم دوضرب نیز گفت: من تاکنون حتی در تمرین‌ها نیز این رکورد را نزده بودم اما اینجا به اصرار پدرم برای مهار این وزنه در حرکت سوم به روی تخته رفتم. خوشحالم که توانستم این کار بزرگ را بکنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز