حضور مربیان تیم ملی در تمرینات باشگاه‌ها اتفاق خوبی است

جلالی: باید شایستگی‌های خود را در بازی با استقلال نشان بدهیم

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۰:۱۴
کد خبر: ۳۴۴۸۵۴
جلالی: باید شایستگی‌های خود را در بازی با استقلال نشان بدهیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنانم می‌توانند الگوهای خوبی باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید جلالی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: من خوشحالم با تیمی کار می‌کنم که بازیکنانش دوست دارند خوب باشند. این خوب بودن در مسائل اجتماعی و فنی است. این بازی فرصت خوبی است که شایستگی خود را نشان دهیم و مطمئن باشید که بازی فردا علاوه بر اینکه بازی خوب و موفقی خواهد بود، می‌بینید در زمینه های دیگر بازیکنانم می‌توانند الگوهای خوبی باشند.

او افزود: جز فلاح زاده و اسماعیل بیگی همه بازیکنان خود را داریم. ما فرصت بازی فردا را به راحتی از دست نمی‌دهیم و می‌خواهیم بازی خوب و موفقی را ارائه دهیم.

سرمربی سایپا درباره استقلال گفت: ما با هرتیمی که بازی داریم سعی می‌کنیم حریف را به خوبی تحلیل کنیم و به تمرینات آنها هم توجه کنیم. در مورد استقلال اطلاعات خوبی داریم اما اینکه یک بازیکنی با 140 بازی ملی و بیش از 7 سال حضور در اروپا به خاطر اینکه یکی، دو سال در یک تیمی بوده پس حساسیت دارد، از این جهت کمی ساده انگاری است. آنچه از نکونام در این روزها دیده‌ام حل شدن در اهداف تیمی است و این یکی شدن در اهداف تیم را هم فردا می‌بینید.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور مربیان تیم ملی در تمرینات تیم‌ها چیست و اینکه آیا بهتر نیست کی‌روش خودش هم به تمرینات تیم‌ها سر بزند، گفت: کلا کار خوبی است و از درون این حضور در تمرینات می‌توانند به جمع بندی برسند؛ اینکه باشگاه‌ها به چه مسائلی توجه دارند و به چه مسائلی توجه ندارند. مسلما اگر خود کی‌روش باشد اتفاق بهتری است ولی دستیارانش هم قطعا حکم چشم‌های کی‌روش را دارند و با دقت نظاره می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز