کاپیتان تیم قوچان نژاد از هوادران چارلتون خرده گرفت (عکس)

گودموندسون: اعتراض نکنید، فایده ای ندارد

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۹:۵۸
کد خبر: ۳۴۵۲۹۶
گودموندسون: اعتراض نکنید، فایده ای ندارد
تیم چارلتون درهفته هجدهم چمپیونشیپ در ورزشگاه خانگی والی لندن شکست عجیب سه بر صفر را مقابل تیم ایپسویچ را قبول کرد. این نتیجه اعتراض هواداران تیم قوچان نژاد را در پی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوهان برگ گودموندسون، ستاره ایرلندی تیم چارلتون، در مصاحبه ای اظهار داشت: اعتراض هواداران هیچ کمکی به تیم چارلتون نمی کند. خواندن آوازهایی علیه ما هیچ فایده ای ندارد.

وی افزود: زمانی که ما نیاز به حمایت داریم هواداران شروع به اعتراض و سر دادن شعارهایی می کنند و روحیه تیمی تضعیف می شود. این کار آنها خوب نیست.

همبازی رضا قوچان نژاد ادامه داد: می دانم که آنها خوشحال نیستند اما ما می خواهیم نتایج خوبی بگیریم. به همین خاطر هواداران چارلتون باید از ما حتی در شرایطی که خوب بازی نمی کنیم حمایت نمایند.

گودموندسون تاکید کرد: چارلتون به هوادارانش نیازمند است تا بتواند فوتبال خوبی ارائه دهد.

وی گفت: کارل فرای، سرمربی چارلتون، دید مثبتی به عملکرد بازیکنان داشت. ما در نیمه اول بازی با ایپسویچ موقعیت های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم.

بازیکن ایرلندی تیم چارلتون اخیرا قراردادش را با این تیم چارلتون تمدید کرد اما در بازی با تیم ایپسویچ نمایش بسیار ضعیفی  را ارائه داد و یکی از بازیکنان مورد اعتراض هواداران این تیم لندنی بود.

22222

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز