از این نتیجه غمگین هستم

برانکو: نباید اجازه می‌دادم طارمی ضربه پنالتی را بزند/ فرصت‌های زیادی را از دست دادیم

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۲:۲۶
کد خبر: ۳۴۵۳۷۳
برانکو: نباید اجازه می‌دادم طارمی ضربه پنالتی را بزند/ فرصت‌های زیادی را از دست دادیم
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: شانس‌های خیلی زیادی را در هر بازی برای گلزنی از دست می‌دهیم

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس اظهار داشت: همه شما دیدید که چه فرصت‌هایی را از دست دادیم. ما همچنین یک پنالتی را از دست دادیم. از اینکه تلاش بازیکنانم بدون سه امتیاز ماند، غمگین‌ هستم.

وی ادامه داد: دوباره زیبا و تهاجمی بازی کردیم, اما سه امتیاز را نگرفتیم. ما در نیمه اول اشتباه نداشتیم و می‌خواستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما متاسفانه در فوتبال چنین اتفاقاتی زیاد رخ داده و تیمی هم که گل نزند، گل می‌خورد. ما بدون هیچ شانسی که حریف برای گلزنی داشته باشد از روی یک اوت حریف گل خوردیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: واقعیت‌های فوتبال همین است. به هر حال تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. من به نفتی‌ها بابت تلاشی که داشتند تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم بابت تلاشی‌ که انجام دادند تبریک می‌گویم. ما از این پس فقط باید کار کنیم تا نقاط ضعف خود را به ویژه در زمینه گلزنی برطرف کنیم.ما یک تیم جوان را به میدان فرستادیم. اگر بنگر و نورمحمدی را کنار بگذاریم، میانگین سنی بقیه بازیکنان ما بین 20 تا 24 سال بود. به هر حال این جوانان ما آینده خیلی خوبی خواهند داشت.

برانکو عنوان کرد: ما فرصت‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم. شما در تمرینات می‌بینید که چقدر روی این مسئله کار می‌کنیم اما یک شبه نمی‌توان این مشکل را حل کرد و برای حل آن نیاز به زمان داریم. متاسفانه ما شانس‌های خیلی زیادی را در هر بازی برای گلزنی از دست می‌دهیم.ناراحتم از این که نتوانستیم پیروز شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

برانکو درباره از دست رفتن پنالتی پرسپولیس توسط مهدی طارمی گفت: فکر می‌کردم طارمی بتواند این ضربه را تبدیل به گل کند. من به او اعتماد کردم. طارمی آماده بود و تمایل داشت که پنالتی را خودش بزند. فکر می‌کنم چون بیرانوند با طارمی در تیم ملی همبازی است، دست او را خواند و توانست پنالتی را مهار کند.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم تکرار تصمیمی که در بازی با تراکتورسازی گرفته بود، عنوان کرد: هنوز هم اعتقاد دارم که آن تصمیم درست بود ولی در تبریز بنگستون در زمین حضور داشت و اعتماد کامل به پنالتی زدن او داشتم. به هر حال شاید اینکه امروز طارمی پنالتی را زد و من اعتماد کردم، اشتباهی بود که از جانب من صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز