به فوتبال ایران تبریک می‌گویم

منصوریان: موقعیت‌های پرسپولیس خطرناک‌تر بود

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۷:۳۲
کد خبر: ۳۴۵۳۷۵
منصوریان: موقعیت‌های پرسپولیس خطرناک‌تر بود
سرمربی تیم فوتبال نفت گفـت: پرسپولیسی‌ها در این بازی خیلی موقعیت از دست دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا, علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برای ما این بازی به دلیل اینکه 120 دقیقه با استقلال بازی کرده بودیم, یک دیدار سخت و نفسگیر بود. ما فرصت زیادی برای آمادگی برای حضور در بازی امروز نداشتیم و فقط توانستیم ریکاوری کنیم.

وی افزود: می‌دانستیم پرسپولیس تیم سرحالی است. حریف در چند بازی گذشته موقعیت‌‌سازی زیادی کرده بود، البته ما هم مثل آن‌ها در چند بازی گذشته موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. به هر حال امروز موقعیت‌های پرسپولیس خطرناک‌تر بود و این تیم می‌توانست چند گل دیگر به ما بزند. بعد از گلی که خوردیم، روحیه خود را از دست دادیم و تحت فشار بودیم. بازی ما از زمانی شروع شد که بیرانوند پنالتی پرسپولیس را مهار کرد.

وی ادامه داد: ما در این بازی سید جلال حسینی, سانتوس و عزتی را نداشتیم. ما در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی  کردیم و پس از آن که بیرانوند پنالتی را مهار کرد به بازی برگشتیم. در مجموع خیلی عالی بودیم. پرسپولیس در 10 دقیقه آخر احساسی بازی کرد و ما می‌توانستیم حتی گل هم بزنیم. پرسپولیسی‌ها در این بازی خیلی موقعیت از دست دادند.

منصوریان تصریح کرد: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. ما دو بازی پشت سر هم مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم. هواداران این تیم‌ها در این دو بازی به هیچ چیز اعتراض نکردند و تنها به تشویق تیم خود پرداختند. هواداران استقلال و پرسپولیس می‌توانند الگو برای تیم‌های دیگر باشند, آنها فقط تیم‌های خود را تشویق کرده و به دیگران توهین نکردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز