لیلی توکلی نایب رئیس انجمن والیبال معلولین:

با ترکیبی جوا‌‌ن‌تر از اینچئون به ریو می‌رویم/ با حضور جوانان فضای رقابتی خوبی در تیم ملی حاکم است

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۲:۰۱
کد خبر: ۳۴۵۳۸۰
نایب رئیس انجمن والیبال معلولین گفت: جوانگرایی در ترکیب تیم ملی باعث شده است فضای رقابتی خوبی در تمرینات حاکم باشد و ملی‌پوشان برای تثبیت جایگاه خود تلاش کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا با نزدیک شدن به پایان دومین مرحله اردوی آمادگی تیم والیبال نشسته بانوان برای حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای و پارالمپیک ریو، لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین ضمن ابراز خرسندی از روند تمرینات گفت: خوشبختانه با حمایت هیات‌های استانی فاصله برگزاری اردوها کاهش یافته و همین مساله باعث شده تا ملی‌پوشان از آمادگی خوبی برخوردار باشند.

وی افزود: در اردوی گذشته تاکتیک‌های جدید و تمرینات ترکیبی توسط مشاور و مدیر فنی اردو، فرید صائبی، به ملی‌پوشان آموزش داده شد و در ابتدای تمرینات این مرحله شاهد این بودیم که بازیکنان در فاصله بین دو اردو با اتکا به این تاکتیک‌ها توانسته‌اند آمادگی خوبی به دست آوردند و به کارگیری آموزش‌های دور قبل در آنها مشهود بود.

نایب رئیس انجمن والیبال تصریح کرد: در حال حاضر از 18 ملی‌پوش دعوت شده، 10 نفر از بازیکنان زیر 24 سال هستند و این جوانگرایی به وجود آمده در ترکیب تیم ملی باعث شده تا فضای رقابتی خوبی در تمرینات حاکم باشد و ملی‌پوشان هر کدام برای اینکه بتوانند حضور خود در تیم را تثبیت کنند بسیار تلاش می‌کنند و حتی در فاصله بین اردوها نیز خود را  آماده نگه می‌دارند.

سرپرست دومین مرحله از تمرینات تیم ملی گفت: ملی‌پوشان از نظر بدنسازی و آموزش‌های تکنیک و تاکتیک در زمان اردو تحت نظر هستند، اما لازم است در فواصل بین اردویی نیز برنامه‌ای مشخص و هدفمند برای تغذیه داشته باشند تا بتوانند فشارهای تمرینات را تحمل کنند. البته برای برنامه از نظر یک متخصص تغذیه بهره‌مند خواهیم شد و به زودی برای اوقات بین دو اردو نیز برنامه تغذیه‌ای به ورزشکاران ارائه خواهد شد.

توکلی در پایان گفت: تا زمان اعزام به رقابت‌های جام بین قاره‌ای حدود سه تا چهار مرحله دیگر اردو خواهیم داشت و مسابقات چین فرصت خوبی است تا آمادگی بیشتری برای مسابقات پارالمپیک پیدا کنیم و ورزشکاران جدید را نیز کلاس‌بندی کنیم.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از 5 تا 10 آذر ماه به میزبانی هیات همدان برپاست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز