کسب سهمیه المپیک یکی از بندهای قرارداد پاکلین خواهد بود

کیهانی: حدادی شانس اصلی کسب مدال المپیک است/ برای جذب اسپانسر به وزارت تعهد دارم

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۰:۳۶:۳۱
کد خبر: ۳۴۵۳۸۸
کیهانی: حدادی شانس اصلی کسب مدال المپیک است/ برای جذب اسپانسر به وزارت تعهد دارم
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: کیم بوخنسوف با نظر صددرصدی احسان حدادی به ایران آمد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص عملکرد این فدراسیون صحبت کرد.

کیهانی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای درآمدزایی فدراسیون گفت: ما در همین 50 روزی هم که در فدراسیون دوومیدانی مستقر شدیم، در بحث درآمدزایی موفق عمل کردیم تا جایی به واسطه تفاهم و صحبت هایی که با شهرداری منطقه یک تهران داشتیم، نشست خبری احسان حدادی در شهرداری برگزار شد و قرار است که فدراسیون دوومیدانی از امکانات آنها بتواند استفاده کند و برای اولین تا پایان آذرماه اسپانسر اختصاصی فدراسیون دوومیدانی معرفی خواهد شد. صراحتا می گویم جذب اسپانسر جزو تعهدات من به وزارت ورزش است.

وی درباره تغییرات در فدراسیون دوومیدانی و انتخب دبیر جدید در این فدراسیون ادامه داد: وزارت ورزش با توجه به اینکه دوومیدانی ورزش پایه است، نسبت به تایید نفرات کادر فدراسیون حساسیت زیادی دارد بخصوص دبیر فدراسیون و با توجه به صحبت هایی که شده بود قرار نیست آقای فتحی دبیر شود و ما گزینه های دیگری برای این سمت داریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی افزود: قرار است طی روزهای آینده فتحی رئیس هیات دوومیدانی ایلام به عنوان مسئول برگزاری دوهای صحرانوردی معرفی شود.

کیهانی در خصوص آمدن مربی روس به ایران ادامه داد: کیم بوخنسوف با نظر صددرصدی احسان حدادی به ایران آمد و اگر من و برخی از کارشناسان 80 درصد روی آمدن مربی روس نظر داشتیم، اما احسان حدادی صددرصد نظر مثبتی روی او داشت و هدفش این بود که با او کار کند.

وی درباره شرایط حدادی اظهار کرد: احسان حدادی هیچ مشکلی ندارد و ماه آینده برای برپایی اردو به آفریقای جنوبی می رود. همه باید به او کمک کنیم تا وی دوباره بتواند مدال المپیک را بدست آورد.

کیهانی درباره برنامه فدراسیون برای دیگر پرتابگران ایران گفت: با هماهنگی روبرت فاسکاش برادران صمیمی برای برپایی اردو به مجارستان می روند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص قرارداد پاکلین مربی تخصصی پرش اضافه کرد: تا چند روز آینده قرارداد این مربی امضا می شود و یکی از بندهای گنجانده شده در قرارداد وی، کسب سهمیه المپیک برای ورزشکاران ایرانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز