در پی برگزاری مراسم اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال ساحلی فیفا؛

اسدی: پیشرفت فوتبال ساحلی در گرو دانش افزایی مربیان است

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۹:۰۳
کد خبر: ۳۴۵۷۵۵
اسدی: پیشرفت فوتبال ساحلی در گرو دانش افزایی مربیان است
دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال ساحلی فیفا حضور یافت و دقایقی را با شرکت کنندگان این دوره صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون ضمن خوشامدگویی به حاضران و آرزوی اینکه دوره خوبی را پشت سر گذاشته باشند گفت: فدراسیون فوتبال برای ارتقای سطح مربیان در هر رده و هر رشته ای، تلاش می کند. خوشبختانه مدرسی که این دوره را در آکادمی تدریس کرده اند بسیار باتجربه بوده و با علم روز دنیا آشنا هستند، چرا که پیشرفت فوتبال ساحلی در گرو دانش افزایی و آموزش درست مربیان و بالطبع آن بازیکنان است. فوتبال ساحلی در مسیر درستی قرار گرفته است چرا که در سال 2011 مقام شانزدهم را کسب کرده بود، اما در سال 2013 به جایگاه هشتم جهان و 2015 به جایگاه ششم جهان دست یافت.

دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد: اکنون در آسیا و جهان شاهد روند رو به رشد مربیان از لحاظ آموزشی هستیم پس از شما مربیان می خواهم از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کنید و از این دوره ها به راحتی نگذرید. امیدوارم بتوانیم بهره برداری مفیدی از حضور مدرسان فیفا و AFC داشته باشیم. یکی از اهداف و سیاستهای فدراسیون فوتبال برگزاری دوره های آموزشی در سطح کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا است. با برگزاری دوره های آموزشی در ایران قصد داریم تا فوتبال ساحلی موفقی داشته باشیم.

اسدی در پایان به شرکت کنندگان حاضر در این دوره گفت: از شما مربیان می خواهم مطالبی که در این دوره آموزشی فرا گرفته اید در زمینه های تمرینی آن را به خوبی اجرا کنید و به سایر مربیان نیز تجربیات خود را انتقال دهید. شما مربیان با تلاش و پشتکار و زحماتی که در فوتبال ساحلی کشور می کشید، باعث می شوید تا بازیکنان خوبی را در فوتبال ساحلی تربیت کنید و در نهایت آینده فوتبال ساحلی ایران را تضمین کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز