درخشنده: هر نوع تغییر در لیگ با نظر شورا انجام می‌شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۲:۱۲
کد خبر: ۳۴۵۷۶۱
درخشنده: هر نوع تغییر در لیگ با نظر شورا انجام می‌شود
رییس جدید سازمان لیگ والیبال گفت: به نظر شورای لیگ احترام می گذاریم و هرنوع تغییر در لیگ برتر را به نظر این شورا اعمال خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سعید درخشنده گفت: منوچهر پورحسن سالها در سازمان لیگ زحمت کشیدن و در این مدت لیگ والیبال ایران با مدیریت و راهنمایی ایشان پیشرفت های محسوسی داشته است و نظم خوبی نیز گرفته که جا دارد از زحمات پورحسن تشکر و قدردانی شود.

وی افزود: رییس فدراسیون والیبال به اصرار پورحسن با این تغییر موافقت کردند تا صدمه ای به سلامتی ایشان نرسد.

رییس جدید سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره برنامه هایش گفت: برنامه های لیگ در شورای این مسابقات با حضور باشگاه ها تصویب شده و نمی توان تغییر خاصی در آن ها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بعد از پایان دور رفت مرحله مقدماتی نشستی دوباره با اعضای شورای لیگ برگزار خواهیم کرد، گفت: در این نشست نقاط ضعف و قوت لیگ برتر بررسی خواهد شد تا با نظر باشگاه ها تغییرات مد نظر را ایجاد کنیم.  درخشنده تاکید کرد: والیبال ایران هدف بزرگی برای سال آینده دارد و به نظر می رسد که برنامه پلی آف لیگ برای رسیدن به این هدف بزرگ کامل نباشد، بنابراین اگر شورای لیگ رای به تغییر برنامه پلی آف بدهد، این کار انجام خواهد شد.

وی تعامل با کمیته داوران برای افزایش کیفیت قضاوت و نظارت در لیگ برتر را یکی دیگر از برنامه های مهم سازمان لیگ دانست و گفت: این تعامل هم اکنون وجود دارد ولی باید تلاش کنیم که شرایط تا حد امکان بهتر شود. امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران نیز در این زمینه تجربه های خوبی دارد که از آنها استفاده خواهیم کرد.

درخشنده تصریح کرد: البته مدیران باشگاه ها، ناظران، داوران، مربیان، کاپیتان ها و حتی بازیکنان و یا بهتر بگویم خانواده والیبال می توانند در بهتر برگزار شدن لیگ کمک کنند و از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه به اهمیت سلامتی بازیکنان والیبال به ویژه ملی پوشان قبلی و احتمالی آینده والیبال ایران اشاره کرد و گفت: امسال برای والیبال ایران سال المپیک است. ملی پوشان باید از نظر فنی و جسمی تا حد ممکن زیر نظر باشند تا دچار مشکلات و آسیب دیدگی های احتمالی نشوند. نباید موردی مانند پوریا فیاضی تکرار شود به همین دلیل به زودی نشستی با مربیان بدنسازی باشگاه ها برای جلوگیری از مصدومیت های احتمالی برگزار خواهیم کرد.

رییس جدید سازمان لیگ درباره همکاری منوچهر پورحسن با فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون همچنان علاقمند به همکاری با این داور بین المللی والیبال است. امیدوارم شرایط جسمانی این اجازه را به ایشان بدهد تا از تجربیاتش برای پیشبرد اهداف والیبال استفاده کنیم.

وی درباره مشکلات مالی تیم گوهر کویر زاهدان گفت: من به این موضوع ورود نخواهم کرد اما به نظرم رییس فدراسیون والیبال می تواند مشکل این تیم را برطرف کند. باید شرایط به گونه ای باشد که اگر تیمی در لیگ برتر حضور یافت دیگر با این مشکلات روبرو نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز