سکوت بنزما شکست؛

می‌خواستم به والبوئنا کمک کنم

۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۹:۱۵
کد خبر: ۳۴۵۹۶۵
می‌خواستم به والبوئنا کمک کنم
مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم بنزما مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. او متهم به اخاذی از والبونا شده و مجبور است برای اثبات بی گناهی‌اش در دادگاه حضور یابد. 

این مهاجم 28 ساله الجزایری در این چند هفته اخیر فشار زیادی را تحمل کرد تا جایی که حتی قضیه رسوایی او سیاسی هم شد و نخست وزیر فرانسه از فدراسیون فوتبال این کشور خواست تا دیگر اجازه ندهد که این بازیکن با پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه به میدان برود.  

در این شرایط مهاجم رئال مادرید سکوت خود را شکست. او در این مدت با وجود آنکه اتهامات زیادی به او زده شد ترجیح داد سکوت کند اما در نهایت سکوتش را شکست و تاکید کرد که او بی گناه است اما با او همچون یک مجرم رفتار شد.  

بنزما گفت: به صراحت بگویم که من اصلا گناهکار نیستم اما متاسفانه بدترین رفتار با من شد و همچون یک مجرم با من برخورد کردند. به سادگی هر چه تمامتر بگویم که اصل قضیه اینگونه است که والبوئنا از من درخواست کمک کرد. فیلم خانوادگی او و همسرش منتشر شده بود و من تنها خواستم به او کمک کنم. من با بازیکنان لیون رابطه بسیار خوبی دارم و هر کدام از آنها که درخواست کمک کند جواب مثبت می‌دهم.

او ادامه داد: به والبوئنا گفتم که من هم با چنین مشکلی مواجه شدم و باید هر چه سریعتر این موضوع را فراموش کند. اصلا درباره پول با او صحبت نکردم. من نیاز به اخاذی و دریافت پول از کسی ندارم چرا که آنقدر درآمد و سرمایه دارم که بتوانم در رفاه زندگی کنم. والبوئنا در آن روز از من تشکر کرد و همه چیز تمام شد. تنها یک اشتباه داشتم و آن اینکه در این‌باره با دوستم کریم زناتی صحبت کردم.

وی گفت: متاسفانه او از این قضیه سوء استفاده کرد و از والبوئنا اخاذی کرد. بله می‌دانستم که کریم زناتی پیش از این زندانی شده بود اما او به کلی تغییر کرده و زندگی جدیدی را شروع کرده بود. متاسفانه او رفتار بسیار بدی انجام داد. من بی گناه هستم و اصلا قصد نداشتم که والبوئنا را در چنین شرایطی قرار دهم. این همه چیزی است که باید بیان کنم.

کریم بنزما بعد از این رسوایی اخیر در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است. احتمال دارد که او حتی جام ملت های اروپا 2016 را از دست دهد چرا که دیدیه دشام اعلام کرده که دوست ندارد آرامش تیمش بر هم زده شود و حتی اخیرا والبوئنا و بنزما را هم به اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

این مهاجم فرانسوی که به تازگی از دوران آسیب دیدگی رهایی یافته است آماده نشان نمی‌دهد و در ال کلاسیکو یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان میدان بود. با این حال رافائل بنیتز سرمربی اسپانیایی رئال مادرید اعلام کرده است که به این بازیکن اطمینان دارد و از او در ترکیب اصلی رئال استفاده خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز