آلکمار به دنبال بازیکن جدید در پست جهانبخش

۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۶:۳۴
کد خبر: ۳۴۶۱۵۶
آلکمار به دنبال بازیکن جدید در پست جهانبخش
باشگاه آلکمار هلند تابستان گذشته جهت تقویت خط حمله خود وینسن جانسن، علیرضا جهانبخش و منیر الحمداوی را به خدمت گرفت، اما راضی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ نشریه بیلد آلمان در شماره اخیر خود نوشت: روبین اوکوتیه، مهاجم اتریشی تیم مونیخ 1860 در بوندس لیگا بازی می کند و به خاطر درخشش امکان تمدید قراردادش وجود دارد. البته کوتیه امکان بازی در تیم های خارجی نیز دارد.

در این میان باشگاه آلکمار هلند تصمیم دارد تا مهاجم 28 ساله اتریشی را استخدام کند و امیدوار است بتواند نظر مساعد کوتیه را برای آمدن به آفاس جلب نماید.

علاوه بر باشگاه آلکمار تیم های نیوکاسل، سیاتل ساندرز و روبین کازان روسیه هم خواهان جذب روبین کوتیه هستند. این مهاجم اتریشی که در کراچی پاکستان متولد شد فصل خیلی خوبی را در تیم مونیخ 1860 می گذارند و با زدن 5 گل شانس آقای گلی دارد. او در تیم های نورنبرگ، آستریا وین و اشتروم گراتس اتریش سابقه بازی دارد و در رده های مختلف سنی تیم ملی اتریش بازی کرده است.

خط حمله تیم آلکمار هلند در فصل جاری اردویسه هلند چندان عملکرد مطلوبی نداشته و سران این باشگاه به همین خاطر در حال جذب کوتیه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز