مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری دروازه‌بانی؛

محصص: باید هر ۵ ماه یکبار این دوره‌ها برگزار شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۶:۰۲
کد خبر: ۳۴۶۴۵۳
محصص: باید هر ۵ ماه یکبار این دوره‌ها برگزار شود
ئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال با حضور در مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری دروازه بانی گفت: با تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ می توانید از لحاظ علمی در شرایط خوبی قرار بگیرید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه ضمن بیان مطلب فوق گفت: زمانی که شما وارد این سالن شدید، به یاد 5 سال پیش افتادم که اولین کلاس دروزاه بانی فیفا را برگزار کردیم. برگزاری دوره های آموزشی و همچنین تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ  به شما کمک می کند تا از لحاظ علمی در شرایط خوبی قرار بگیرید.

وی افزود: باید از همت کمیته آموزش به منظور برگزاری این دوره آموزشی تشکر کنیم. چرا که همت و تلاش زیادی برای هماهنگی با شما و همچنین تشکیل این دوره صورت گرفته است.  بدون شک شما مسئولیت بزرگی در تیم خود دارید و با توجه به اینکه کارتان تخصصی است، نیاز به مطالعه، کار و کوشش دارید. از همین رو با تشکیل این دوره سعی کردیم شما را در راستای رسیدن به موفقیت کمک کنیم. 
 
رئیس کمیته فنی و توسعه ادامه داد: معتقدم این دوره های آموزشی  باید هر 5 ماه یکبار برگزار شود و در نهایت  با وجود شما مربیان  شاهد آینده بسیار خوبی در  فوتبال و در قسمت دروازه بانی باشیم. همان قدر که در کنار یکدیگر جمع شده اید کار بزرگی اتفاق افتاده و از این با هم بودن بهترین بهره را ببرید.
 
وی در پایان گفت: فوتبال بازی عقاید است. تاریخ همیشه نشان داده که مربیان چه کارنامه ای دارند و باید زمان بگذرد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. باید برگزاری این کلاس ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم از دانش های یکدیگر استفاده کنیم.برگزاری این کلاس ها باید دو طرفه باشد و از شما مربیان می خواهم که مرتبا درخواست برگزاری این دوره آموزشی را از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال داشته باشید. همیشه یک شروع خوب تضمین نیمه کار است و امیدوارم دوره خوبی را پشت سر بگذارید تا شروع خوبی در تیم های خود داشته باشید.
نظر شما