سرخپوشان هم در زمین، هم در سالن؛

حدادی میهمان ویژه تمرین پرسپولیس

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۶۴۶۴
حدادی میهمان ویژه تمرین پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین صبح امروز خود را در دو مرحله و در زمین فوتبال و سالن انجام داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان از زمان حضور در اردوی کیش تمرینات نوبت صبح خود را در دو مرحله و در زمین فوتبال و سالن انجام داده‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز از ساعت 10:30 در زمین شماره دو مجموعه المپیک حاضر شد، چرا که با توجه به بازی تیم جزیره در رقابت‌های لیگ به زمین شماره یک استراحت داده شده بود و زمین شماره دو نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست تا برانکو ایوانکوویچ برنامه تمرینی مورد نظر خود را در بخش‌هایی از زمین دنبال کند.

در شرایطی که احسان حدادی هم که این روزها با بازگشت مربی محبوب و مورد قبولش با روحیه و جنگندگی خاصی تمرینات خود را دنبال می‌کند، لحظاتی نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بود.

برای این مرحله از تمرین، دستیاران برانکو موانع را کار گذاشتند که بازیکنان باید پا به توپ از میان آنها می‌گذشتند و ترکیبی از تمرینات بدنی و تکنیکی در دستور کار بود.

در این مرحله دروازه‌بان‌ها هم تمرینات خاص خود را دنبال می‌کردند. در مرحله بعد، بعضی تمرینات ترکیبی در دستور کار بود و سرخپوشان پس از حدود یک ساعت برای ادامه تمرین راهی سالن بدنسازی شدند.

در طول مدتی که تمرینات انجام می‌شد، مسوولان تیم، بویژه محمود خوردبین سرپرست تیم، در تلاش بود تا با هماهنگی‌هایی که به عمل می‌آید، شرایط انجام تمرین بعدازظهر در زمین شماره یک فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز