پینگ‌پنگ باز ایران از مصاف با حریفی از رژیم صهیونیستی انصراف داد

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۴۶۵۰۸
پینگ‌پنگ باز ایران از مصاف با حریفی از رژیم صهیونیستی انصراف داد
نماینده تنیس روی میز ایران از مصاف با حریفی از رژیم صهیونیستی انصراف داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میعاد لطفی که در رقابت‌های تنیس روی میز اپن فنلاند حضور یافته بود، حاضر نشد برابر حریفی از رژیم صهیونیستی قرار بگیرد و بدین ترتیب مقابل این حریف بازنده اعلام شد. البته لطفی همچنان در جدول بازنده‌ها به رقابت‌ با حریفان می‌پردازد.

روز گذشته نیز نمایندگان ایران در بخش انفرادی به مصاف حریفان‌شان رفتند که در دور اول، پوریا عمرانی با نتیجه چهار بر سه مغلوب پائول لاورگنی از فرانسه شد، میعاد لطفی نیز چهار بر سه مقابل شی گوانگ از اسکاتلند باخت و سروش امیری نیا هم با نتیجه مشابه، بازی را به دیگو سانچز از اسپانیا واگذار کرد.

در دور دوم نیز میعاد لطفی چهار بر صفر مقابل کنتا تازوی از ژاپن باخت و سروش امیری نیا هم چهار بر دو برابر جسپیر هدلوند از سوئد تن به شکست داد.

در جدول بازنده‌ها نیز پوریا عمرانی چهار بر صفر آندری میلووانوف از بلاروس را شکست داد،‌ میعاد لطفی چهار بر دو مقابل پوریا عمرانی به پیروزی رسید و سروش امیری نیا چهار بر سه مقابل اولوکاک از ترکیه شکست خورد و در ادامه نیز پوریا عمرانی مقابل سیمون چافتر از سوئیس به برتری رسید. همچنین میعاد لطفی چهار بر دو مقابل استینر از سوئد شکست خورد، پوریا عمرانی چهار بر سه مقابل راسموسن از دانمارک به پیروزی رسید، سروش امیری نیا چهار بر صفر کوهلی از هند را شکست داد و در ادامه چهار بر دو مقابل رافایل کاساریس از اسپانیا به پیروزی رسید.

پوریا عمرانی، سروش امیری‌نیا و میعاد لطفی نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که با هزینه شخصی عازم این مسابقات شد‌ه‌اند. عمرانی و لطفی از ایران عازم فنلاند شدند و امیری نیا نیز که در لیگ آلمان حضور دارد، خود را به این کشور رساند تا در این پیکارهای بین المللی حاضر شود.

رقابت‌های اپن فنلاند دارای رنکینگ جهانی و هفت هزار یورو جایزه نقدی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز