در دیدار رئیس فدراسیون گلف با معاون تشریفات دفتر ریاست جمهوری؛

حسین پور: در راستای توسعه گلف در دوره ۴ ساله فدراسیون باید گامهای اساسی برداشته شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۰:۲۰
کد خبر: ۳۴۶۵۶۴
حسین پور: در راستای توسعه گلف در دوره ۴ ساله فدراسیون باید گامهای اساسی برداشته شود
رئیس فدراسیون گلف با بهمن حسین پور معاون تشریفات و مراسم دفتر ریاست جمهوری دیدار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف با بهمن حسین پور معاون تشریفات و مراسم دفتر ریاست جمهوری دیدار کرد.

در این دیدار بهمن حسین پور گفت: در دوره 4 ساله ای که پیش روی فدراسیون قرار دارد باید در توسعه زیرساختها و تقویت جایگاه بین المللی این رشته ورزشی گامهای اساسی برداشته شود.

وی در ادامه اذعان داشت: در راستای کشف و استعدادیابی جوانان، از افراد توانمند و ذی نفوذی که در عرصه های مدیریتی استانها و فدراسیون فعالیت می کنند استفاده و گامهای اساسی در این راستا برداشته شود.

وی در ادامه افزود: گلف رشته ای المپیکی و شناخته شده در دنیاست و ضرورت دارد نسبت به توسعه و گسترش آن در سطح کشور تلاش بیشتری صورت پذیرد.

حسین پور از طرح احداث آکادمی گلف استانها استقبال و این موضوع را حرکتی جدی در بحث تقویت زیرساختهای گلف دانست.

در این دیدار کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف،از طرحها و برنامه های آتی فدراسیون سخن گفت و افزود: برنامه های راهبردی فدراسیون برای 4 سال آینده در دست تدوین است و در حال برنامه ریزی اجرای طرح آکادمی گلف مراکز استانها هستیم که قطعا تا 2 سال آینده این مهم نیز صورت خواهد گرفت.

بهمن حسین پور معاون تشریفات و مراسم دفتر ریاست جمهوری، برادر مرحوم شهباز حسین پور از گلفبازان نامی و پیشکسوت ایران است که هرساله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این گلفباز در زادگاه وی مسجد سلیمان مراسمی با با حضور گلفبازان سراسر کشور برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز