شرایط هواداران را درک می‌کنم

فن خال: گلزنی را فراموش کرده‌ایم

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۶:۱۹
کد خبر: ۳۴۶۷۴۰
فن خال: گلزنی را فراموش کرده‌ایم
سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی برابر وستهام تاکید کرد تیمش هجومی بازی می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نتایج ناامید کننده شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس ادامه دارد. شاگردان لوئیز فن خال در هفته پانزدهم در اولدترافورد میزبان وستهام بودند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اختلاف این تیم با صدر جدول رده بندی به چهار امتیاز افزایش یابد.

فن خال بعد از بازی گفت: مشکل اصلی ما گل زدن است. بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه در زدن ضربه‌های آخر مشکل داریم. در چنین بازی‌هایی به زدن گل نیاز داریم. وقتی نمی‌توانیم گلزنی کنیم، طبیعی است که پیروز هم نمی‌شویم. واقعا چنین شرایطی ناامید کننده است. بازیکنان هم احساسی مانند من دارند. باید از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

او ادامه داد: باید در تمرین روی گل زدن و ضربه زدن کار کنیم. برای گل زدن به کمی آرامش و شانس نیاز است. توپ و میدان را در اختیار داریم و می‌توانیم روی دروازه حریف، خطر ایجاد کنیم و این بسیار مهم است. در دیدار برابر وستهام، موقعیت‌های زیادی داشتیم و هم فرصت گلزنی خلق کردیم اما به نظر می‌رسد گل زدن را فراموش کردیم.

فن خال درباره این سوال که آیا هواداران یونایتد را درک می کند نیز گفت: بله. چرا نباید آنها را درک کنم؟ باید این نکته را بدانیم به بازیکنان یونایتد تا پایان جنگیدند و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشتند. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف داشتیم و این نشان می‌دهد که تیمم هجومی بازی کرد. باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم، استفاده کنیم. بله من هم می‌دانم که مشکل تیمم گلزنی است و باید هرچه زوتر این مشکل حل شود در غیر این صورت به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی هلندی یونایتد در پایان سخنانش گفت: باید هرچه زوتر این دیدار را فراموش کنیم زیرا بازی بسیار سختی در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو داریم. بازی کردن برابر وولفسبورگ، بسیار سخت است و اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم، باید در این دیدار به پیروزی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز