آخر و عاقبت فرهنگ سازی در فوتبال ایران

حمله مسلحانه به تیم داوری

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۴:۱۴
کد خبر: ۳۴۶۷۵۱
حمله مسلحانه به تیم داوری
عده ای اراذل و اوباش در حالی که خود را طرفدار تیم استقلال اهواز معرفی می کردند در پایان بازی با فولاد به تیم داوری بازی با سلاح سرد حمله کردند!

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا آنها که چاقو و قمه در دست داشتند با پیچیدن جلوی ماشین تیم داوری و ناظر بازی و با شکستن شیشه های ماشین قصد داشتند به داوران آسیب برسانند که خدا رو شکر توضحیات رضا کرمانشاهی آنها را متقاعد کرد و به شکست شیشه های ماشین قانع شدند و این در حالی بود که در دقایق سپری شده دست و پای داوران از ترس می لرزید و بعید نبود که سکته کنند!

البته این از ضعف نماینده سازمان لیگ برتر است  که بعد از اتفاقات رخ داده در دربی اهواز تیم داوری را با ماشینی راهی هتل می کند که راننده اش لیدر استقلال اهواز بوده و شاید هم با اراذل و اوباشی که به تیم داوری حمله کردند همدست بوده و گرنه آنها از کجا می دانستند ماشین حامل تیم داوری از کدام مسیر می رود که سر راهشان سبز شدند و داد و بیدا کردند و قمه کشیدند! جالب اینکه نماینده سازمان لیگ برتر بعد از این اتفاقات همه چیز را از بیخ و بن تکذیب می کند! به نظر او پاک کردن صورت مسئله بهتر از هر چیزی است.

این است آخر و عاقبت فرهنگ سازی در فوتبال ایران. بیشتر باشگاه های ما از دولت پول می گیرند و دست آخر یا به داور حمله می کنند یا به تیم ملی بازیکن نمی دهند! در این بین فدراسیون فوتبال در برخورد با خاطیان آن قدر ضیعف عمل کرده که هر کس به خود اجازه می دهد برای تیم داوری قد علم کند و در این اواخر هم دیدید که برای تیم داوری قمه کشیده اند!

حمله با سلاح سرد به تیم داوری حتی از سوی فدراسیون فوتبال هم جدی گرفته نشد. گویی چیزهایی دیگری برای سئول نشینان مهم است. شاید انتخاباتی که در پیش است.

نظر شما