شکست جنوا اهمیت زیادی داشت

مانچینی: ایکاردی نباید به نیمکت نشینی اعتراض کند

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۲:۱۳
کد خبر: ۳۴۶۷۶۰
مانچینی: ایکاردی نباید به نیمکت نشینی اعتراض کند
سرمربی اینتر به مهاجم آرژانتینی تیمش هشدار داد که به نیمکت نشینی اعتراض نکند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اینتر در هفته پانزدهم سری A در ورزشگاه خانگی از جنوا پذیرایی کرد و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد تا موقتا به صدر جدول رده بندی برگردد.

روبرتو مانچینی بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم. بازی سختی برای ما بود اما پیروزی مهم بود که به آن دست یافتیم.

مانچینی درباره این سوال که چرا از مائورو ایکاردی در ترکیب تیمش استفاده نکرد نیز گفت: مربی اینتر هستم نه ایکاردی. این من هستم که باید تصمیم نهایی را بگیریم. اینتر مهاجمان بسیار خوبی در اختیار دارد. نمی‌توانم از همه آنها استفاده کنم. بر این باور هستم که ایکاردی و استوان یووتیچ نباید در کنار هم بازی کنند.

او ادامه داد: ایکاردی از 15 بازی اینتر در فصل جاری، 13 بازی به میدان رفته است و باید این فرصت به دیگر بازیکنان هم داده شود. ایکاردی به خوبی می‌داند اینتر برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا به گل‌های او نیاز دارد اما این بدین معنا نیست که نیمکت نشین نمی‌شود.

مانچینی درباره تعویض فیلیپه ملو هم گفت: او در دقایق پایانی نیمه نخست آسیب دید و از ناحیه سر دچار شکستگی شد. خود ملو دوست داشت به بازی ادامه دهد اما تصمیم ما چیز دیگری بود. سلامت این بازیکن مهم‌تر از هر چیز دیگریست.

سرمربی اینتر در پایان سخنانش گفت: از عملکرد شاگردانم در دیدار برابر جنوا راضی هستم. در نیمه نخست، خوب ظاهر شدیم اما در امر گلزنی ناکام بودیم. خوشبختانه در نیمه دوم گل زدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. شایسته این پیروزی بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز