رئیس انجمن وودبال ایران:

باید نگاه ویژه‌ای به این رشته شود/ پویایی و تحرک فصل اول وودبال است

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۹:۴۰
کد خبر: ۳۴۶۹۵۱
باید نگاه ویژه‌ای به این رشته شود/ پویایی و تحرک فصل اول وودبال است
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون گلف امیر حمزه توسلی به عنوان رئیس انجمن وودبال کشور منصوب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این جلسه رئیس فدراسیون گلف با اشاره به سوابق مدیریتی رئیس جدید وودبال در عرصه های ورزشی اظهار داشت: با وجود سوابق درخشانی که از ایشان سراغ داریم از این پس شاهد تحولات بزرگی در این رشته خواهیم بود.

در ادامه سعیدی خاطرنشان کرد: وودبال یکی از رشته های ورزشی است که کسب مدال مسابقات آسیایی و جهانی در آن برای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ارزشمند است و با یکسال تمرین و اجرای برنامه های آماده سازی می توان در راستای تقویت و تشکیل تیم های ملی در دو بخش بانوان و آقایان نتایج خوبی به دست آورد.

وی در توضیح این رشته ورزشی نیز گفت: انجمن وودبال از سوی کمیته ملی المپیک به ثبت رسیده و رشته ای است که می تواند به سرعت در کشور اشاعه و گسترش پیدا کند و جایگاه آسیایی و جهانی آن نسبت به گذشته با همت و حمایت عزیزانی که از ابتدا تا کنون در این انجمن زحمت کشیده اند تغییر پیدا کند.

رئیس فدراسیون گلف در پایان افزود: روند فعالیتهای این رشته ورزشی باید پیگیری شده و مطمئنا با حضور توسلی به عنوان رئیس این انجمن، در بخش همگانی و گسترش بیش از پیش این رشته در استانهای سراسر کشور و تقویت جایگاه وودبال در داخل و بخش بین المللی گامهای موثری برداشته خواهد شد.

امیر حمزه توسلی رئیس جدید انجمن وودبال نیز ضمن تشکر از زحمات کادر اجرایی و فنی انجمن وودبال گفت: قرار گرفتن من در این سمت با حسن نظر ریاست محترم فدراسیون و همچنین همکاری نزدیک بنده با ایشان صورت پذیرفته و تلاش خواهم کرد تا این خانواده موفق در مسیر آتی خود همواره افتخارآفرین باشد و من نیز در کنار عزیزانِ این رشته کسب تجربه کرده و همکاری لازم را ارائه نمایم.

توسلی با تاکید بر تعامل گروهی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود افزود: وودبال ورزشی است که کسب نشان و جایگاه در آن قابل حصول است و پتانسیل ویژه ای برای درخشش در عرصه های بین المللی در آن نهفته که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

رئیس انجمن وودبال ضمن قدردانی از زحمات کادر فعلی انجمن وودبال خاطرنشان کرد: جوانگرایی فصل اول پویایی و تحرک در وودبال است و این مهم بایستی با نگاهی ویژه بر اخلاق ورزشی، پتانسیل فنی و افق بین المللی در راس امور وودبال قرار گیرد.

توسلی در پایان گفت: بزودی برنامه های لازم را با همفکری و تعامل دوستان و فعالان وودبال اعلام خواهیم کرد و با بررسی اولویت ها نسبت به تسریع در امور، اقدامات لازم را با هماهنگی فدراسیون گلف انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز