رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز ترکیه

شاهقلی از رسیدن به جدول اصلی بازماند/ شروع کار خالدان از جدول اصلی

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۳:۲۶
کد خبر: ۳۴۷۱۱۴
شاهقلی از رسیدن به جدول اصلی بازماند/ شروع کار خالدان از جدول اصلی
انوشا شاهقلی با باخت مقابل تنیسور قدرتمند انگلیسی از رسیدن به جدول اصلی مسابقات فیوچرز بازماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در ادامه رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در آنتالیای ترکیه انوشا شاهقلی به عنوان دومین نماینده ایران پس از استراحت در راند اول، در دومین روز بازی ها به مصاف نماینده انگلیس رفت.

وی در این دیدار با اسمیت بارنابی مسابقه داد و در نهایت با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) شکست خورد و حذف شد.

به این ترتیب انوشا شاهقلی و محسن حسین زاده با شکست مقابل حریفان خود از رسیدن به جدول اصلی بازماندند و شاهین خالدان به عنوان آخرین نماینده ایران از فردا رقابت خود را در جدول اصلی آغاز می کند.

این مسابقات از ۱۴ لغایت ۲۸ آذر ماه برگزار و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده به مدت ۲ هفته به مصاف حریفان خود می رود.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه ۳ (ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) برگزار می شود آماده می کند.

۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی پوشان را همراهی می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز