دیدار مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش‌وجوانان با هیات ورزشی اندونزیایی؛

صادقی: برای تعامل ورزشی میان تهران و اندونزی، کمیته کاری مشترک تـشکـیل می‌شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۳۴۷۳۰۸
صادقی: برای تعامل ورزشی میان تهران و اندونزی، کمیته کاری مشترک تـشکـیل می‌شود
مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، با هیات ورزشی اندونزیایی دیدار کرد و راهکارهای همکاری مشترک میان دو کشور به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در ابتدای جلسه دکتر حیدر صادقی، به امکان برقراری همکاری های ورزشی نزدیک و هدفمند با اندونزی بیش از گذشته تاکید کرد و گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه همکاری های ورزشی بین دو کشور در سال جاری، لازم است کمیته کاری مشترک تـشکـیل شود تا با مشخص کردن جزئیات برنامه ها بتوانیم وارد مرحله عملیاتی تفاهم نامه شویم.

او بـا اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی ایران و اندونزی و همچنین نزدیکی فرهنگ و مذهب دو کشور اظهار داشت: می توانیم با همکاری و مشارکت یکدیگر در حوزه ورزش و جوانان عملکرد خوبی در سطح آسیا و جهان نشان دهیم.
 
در ادامه جلسه سرپرست هیات اندونزیایی و دستیار معاون وزیر ورزش و جوانان این کشور، هدف از انجام این سفر را فراهم کردن زمینه لازم برای اجرای یادداشت تفاهم منعقده بین دو کشور اعلام و با اظهار خشنودی از ملاقات با روسای فدراسیون های رزمی و بدمینتون ایران، به استقبال گرم و پیشنهاد همکاری این دو فدراسیون در آینده نزدیک اشاره کرد.
 
وی همچنین ضمن اعلام موافقت با پیشنهاد دکتر صادقی مبنی بر تشکیل کمیته کاری مشترک برای برنامه ریزی دقیق برای اجرای مفاد یادداشت تفاهم، افزود: پس از بازگشت به اندونزی، در اسرع وقت اقدامات و پیگیری های لازم را برای تحقق این موضوع انجام خواهیم داد.
 
در پایان جلسه ملاقات  دکتر صادقی با هیات اندونزیایی، دیگر اعضا در نشست توضیحاتی را در خصوص حـوزه فـعالیت خود ارایه و در خاتمه، جلسه با تقدیم هدایایی از سوی حوزه بین الملل وزارت به طرف اندونزیایی به پایان رسید.
 
در این نشست دستیار معاون وزیر ورزش اندونزی، دو نفر مربی رزمی و دو مربی بدمینتون به همـراه تـنی چـند از مسئولان سفارت این کشور در تـهران حضور داشتند.      
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز