هیچ مجوزی برای تور آزاد ۱۰ آذر صادر نشده بود

مبینی: تور کویرنوردی خانوادگی و شخصی بوده است

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۹:۱۷
کد خبر: ۳۴۷۳۴۴
مبینی: تور کویرنوردی خانوادگی و شخصی بوده است
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: هیچ مجوزی از سوی فدراسیون و هیئت استانی برای تور کویرنوردی دهم آذر ماه صادر نشده بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) نسبت به برگزاری تور مختلط رالی اتومبیلرانی در روز اربعین خواستار تذکر به وزیر ورزش و جوانان شد.

مهدی مبینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان در پاسخ به اظهارات نماینده‌ زاهدان در مجلس در خصوص حادثه 10 آذر ماه که طی تور یک روزه کویرنوردی درمسیر نصرت آباد - کرمان رخ داد و منجر به فوت یکی از شرکت کنندگان در مسیر برگشت از کویر به جاده اصلی کرمان شد، گفت: پس از رخ دادن این حادثه، همراهان وی با هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان زاهدان تماس می‌گیرند و درخواست کمک می‌کنند.

مبینی با تأکید به این نکته که همه مسابقاتی که تحت نظر این فدراسیون برگزار می‌شود، مجوزهای لازم را دارند، گفت: هیچ مجوزی از سوی فدراسیون و هیئت استانی برای تور کویرنوردی 10 آذر ماه صادر نشده بود چرا که این برنامه کاملاً خانوادگی و شخصی برگزار شد و هیچ ارتباطی به فدراسیون و هیئت ندارد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با بیان این که هر مسابقه رالی اعم از خانوادگی و گروهی براساس مقررات خاص خود برگزار می‌شود و تمامی تدابیر امنیتی برای حفظ جان شرکت کنندگان پیش‌بینی می‌شود، افزود: ما برای برپایی هر  مسابقه‌ای با نهادهای نظارتی مکاتبه می‌کنیم تا به لحاظ امنیتی مشکلی برای شرکت کنندگان پیش نیاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز