محمدعلی شجاعی:

نان بعضی ها در تنش و حاشیه است/ نباید به مردم و ورزش خیانت کرد

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۸:۵۲
کد خبر: ۳۴۷۵۷۶
خزانه‌دار مستعفی کمیته ملی المپیک گفت: ما در سال منتهی به المپیک در وزارت ورزش و هم در کمیته ملی المپیک احتیاج به آرامش داریم.

به گزارش خبرگزاری سرویس ورزشی برنا، محمدعلی شجاعی درباره نحوه فعالیتش در روزهای اخیر و پس از استعفای از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک و حاشیه‌های آن اظهار داشت: یکی از معضلات ورزش دور شدن از حقایق و قانون و پرداختن به حواشی است. فکر می‌کنم این سم مهلکی برای ورزش کشور شده است. یک اتفاق ساده رخ داده است. قرار بود مجمع انتخابات فدراسیون تیر و کمان برگزار شود. با استعفای من از خزانه‌داری یک شغله شدم و آن مجمع نیز از طرف وزارت ورزش و جوانان لغو شد.

وی افزود: کار به همین سادگی است. اگر قانون مطالعه شود، کار تمام شده است. به همین دلیل است که من در مقامی بر نمی‌آیم که پاسخ رسانه، فرد یا افرادی را بدهم. این مسئله خودش ایجاد تنش و ناآرامی می‌کند. ما در سال منتهی به المپیک به دنبال آن هستیم که در هر دو فضا یعنی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک احتیاج به جو آرام برای پیشبرد اهداف دارند، این شرایط را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان ادامه داد: برای افراد و گروه‌هایی که بر طبل ناآرامی می‌کوبند، متأسفم. مردم این حق را دارند که اطلاع‌رسانی دقیق به آنها شود. اینکه ما به خودمان اجازه بدهیم هرچیزی را از جانب خود و دیگری بگوییم و بر طبل ناآرامی بکوبیم، خیانتی به مردم و ورزش کشور است. من هیچ‌گاه در خصوص نظرات دیگران چیزی نمی‌گویم و پاسخگوی کارهای خودم هستم. طبق قانون مسائل پیش روی را جلو می‌برم. الآن رئیس فدراسیون هستم و کارم را انجام می‌دهم.

شجاعی در خصوص اخباری که مربوط به موافقت با استعفای او در کمیته ملی المپیک مطرح شده گفت: کیومرث هاشمی هم اکنون در مکزیک است و اخباری که در این خصوص منتشر می‌شود، کذب است. کدام هیئت اجرایی؟ کدام مصوبه؟ فقط باید تأسف خورد که این تأسف هم کم است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا استعفایش از خزانه‌داری در کار المپیک اختلال ایجاد می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: اختلالی ایجاد نمی‌شود و قانون تعریف شده است. هیئت اجرایی گزینه جایگزین را به موقع انتخاب می‌کند تا کارها جلو برود. پس کاری معطل نمی‌ماند. قانون استعفا و جایگزین فرد مستعفی را تعریف کرده است. آنطور که شما می‌بینید، دقیقاً حاصل تلاش افرادی است که همیشه متأسفانه در ورزش هستند. این افراد به دنبال تنش و ناآرامی هستند؛ چون نان‌شان از آن در می‌آید. در غیر این صورت استعفا مگر آنقدر قصه دارد؟ اصلا قصه‌ای نیست. یک تصمیم شخصی گرفته شده و من قانون را رعایت کردم. جای تأسف دارد که ما این همه ادعا داریم که چنین هستیم و چنان و بحث حفظ حقوق مردم را مطرح می‌کنیم اما آنگونه که می‌خواهیم، می‌نویسیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان گفت: هیئت اجرایی بعد از استعفای من دو جلسه برگزار کرده که در یکی از آنها در خصوص استعفایم صحبت شد و قرار شد با وزیر ورزش مشورت صورت بگیرد. پس از آن دیگر هیچ صحبتی صورت نگرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز