در کنار ورزش کار اقتصادی انجام می دهیم

کیهانی: اعتقادی به کار پاره وقت ندارم/ ملی پوش بلاتکلیف نداریم

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۴۷۵۹۲
کیهانی: اعتقادی به کار پاره وقت ندارم/ ملی پوش بلاتکلیف نداریم
رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: ما در حال نهایی کردن اسپانسر هستیم ولی نمی‌خواهیم برای هیچ کاری عجله کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فدراسیون دوومیدانی با ریاست مجید کیهانی روزهای آرامی را سپری می کند. دوومیدانی یکی از رشته های اصلی المپیک است و با توجه به سهمیه هایی که دوومیدانی ایران کسب کرده و یا در شرف کسب آن است، یکی از رشته های مهم محسوب می شود. اما با وجود استقرار کیهانی در فدراسیون، هنوز کادر اجرایی وی تکمیل نشده است.

مجید کیهانی درباره اداره فدراسیون بدون کادر اجرایی خودش اظهار داشت: ما سعی کردیم تاکنون بدون حضور نایب رئیس و دبیر، کار را مدیریت کنیم. اگر دو ماه قبل وضعیت ملی‌پوشان را می‌دیدید، شاید کمتر کسی بود که هدفمند تمرین می‌کرد اما امروز می‌بینیم که تمام نفرات تیم ملی اردوها و برنامه‌های‌شان و چشم اندازهای‌شان مشخص است و ورزشکار بلاتکلیف نداریم.

وی افزود: هفته گذشته اردوی تیم جوانان پسران را با حضور 25 ورزشکا و 6 مربی آغاز کردیم که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند. از هفته آینده نیز اردوی دختران با حضور 9 مربی در ورزشگاه آفتاب انقلاب شروع خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: برای معرفی نفرات مدیریتی فدراسیون نباید عجله کنیم. تمام نفرات باید آنالیز شوند. شرط و شروطی مد نظرم است که باید لحاظ شود. من اعتقادی به این ندارم که با کار نیمه وقت، پاره وقت و ساعتی می‌توان امورات فدراسیون را انجام داد. شرطی که گذاشتم، تمام وقت بودن است؛ چرا که معتقدم باید برای دوومیدانی کار کنیم. ما تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان داریم و وضعیت را آنالیز و ارزیابی می‌کنیم. دو جلسه خوب با نصرالله سجادی داشتیم که نتایج خوبی نیز به دست آمد. حداکثر تا پایان هفته آینده نفرات مورد نظر معرفی خواهند شد.

کیهانی در ادامه درباره موضوع اسپانسر فدراسیون خاطرنشان کرد: معتقدم اگر در جریان همه امورات یک فدراسیون باشیم، بهتر می‌توانیم قضاوت کنیم. اصلاً اینگونه نیست که تمام هم‌ّ و غم ما ملی‌پوشان باشند ولی بحث حامی ما زمان‌بر است. دو هفته پس از حضورم در فدراسیون همه دیدند که 5 شرکت داخلی و خارجی در نشست خبری احسان حدادی حضور داشتند. در واقع ما کار را از همان ابتدا شروع کردیم. با یکی از نهادها و سازمان‌های دولتی تفاهم‌نامه امضا کردیم که این موضوع روی سایت فدراسیون نیز اعلام شد، البته آن سازمان فقط یک کمک مقطعی کرد و قرار نیست در بلند مدت حامی فدراسیون باشد. ما در حال نهایی کردن اسپانسر هستیم ولی نمی‌خواهیم برای هیچ کاری عجله کنیم. اسپانسر اصلی فدراسیون حداکثر تا یک ماه آینده معرفی خواهد شد، البته ما کارهای اقتصادی دیگری هم داریم که در کنار کارهای فنی انجام می‌دهیم. اعتقادی صرفاً به کار فنی ندارم و می‌خواهم تمام مسائل را مدیریت کنم. در مسائل اقتصادی نیز فعلاً باید حضور فعالی داشتم باشم. به هر حال دووومیدانی نیاز به کار تمام وقت دارد.

وی که با رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص تکرار تعداد سهمیه‌های المپیک 2012 لندن گفت: شرایط کسب سهمیه فرق کرده است. برای المپیک لندن که 10 سهمیه به دست آمد، در دو دسته A و B رکوردبندی صورت گرفته بود اما الان فقط یک رکورد A در نظر گرفته شده که از حد نصاب قبلی هم بیشتر است. برای مثال رکورد ورودی پرتاب دیسک 65 متر بود که الان به 66 متر افزایش پیدا کرده است. همین مسئله کار را برای کشورهای دنیا سخت کرده است. در مجموع امکان کسب 10 سهمیه را نداریم، البته این کار نشدنی نیست اما دشوار است. به نظرم حداکثر بین 5 تا 7 سهمیه بگیریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحول اساسی در دوومیدانی نباید عجله کنیم و باید کار درست را انجام بدهیم. هرگز کم نخواهم گذاشت و با حمایت همه مسئولان امیدوارم بتوانیم موفقیت‌ها را رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز